Bedankt voor je lieve reactie! Ja de baby zal ook eerst in de wieg komen dus voordat hij/zij het ledikant nodig hebben zijn we 4-5mnd verder en dan is zoonlief al 2j geweest! Kunnen we hem langzaam laten wennen aan peuterbed
Tja wat is snel, ik ken iemand met 6 kinderen in 5,5 jaar tijd waarbij in 1 jaar 2 kinderen zijn geboren (januari en december), dat vind ik toch eerder te snel.
Ah joh, geniet er juist van! Maak je vooral geen zorgen van wat anderen vinden. Volgens mij is het alleen te snel als je het zelf te snel vind
Gefeliciteerd!! Ik zou als ik jou was gewoon super blij zijn dat jullie spontaan zwanger zijn! Mooier kan niet toch! Mensen hebben toch altijd wel een mening klaar, en daarbij komt ook nog ooit (volgens mij) uit jaloezie, dus lekker genieten en niets van aantrekken!
Begrijp je gevoel. Hier zit er straks 18 maanden tussen... Kreeg een paar opmerkingen in de trant van goh wat snel, en komt er een elftal... Meeste reacties waren positief hoor!
Hier was de oudste net 16 maanden toen nr 2 zich aandiende. Valt reuze mee hoor. En er zullen altijd mensen zijn die opmerkingen maken. Gewoon lekker van genieten 😉
Vooral van genieten dat de MMM je bespaard is gebleven. Je lichaam was er duidelijk klaar voor. Iedereen doet het op een eigen manier, en ook al zit er maar 11 of 12 maanden tussen, niks mis mee hoor
ik was 10 maand en 20 dagen oud toen mijn broer geboren werd! ze waren er thuis dus wel supersnel bij. En ik moet zeggen, mijn broer en ik, dat was 2 handen op 1 buik.
Ik vind leeftijdsverschil ook wel meevallen eigenlijk hihi. Is super hoor! Komt helemaal goed! Mijn kinderen schelen 16 maanden en zometeen weer 16 maanden. Gezellige boel!
Als eerste super gefeliciteerd Hier schelen de eerste en de tweede 22 maandjes. Sommige zeiden wel dat ze het snel vonden maar ik heb me er nooit wat van aan getrokken. Nu zijn ze 4 en 2 en ze kunnen niet met en niet zonder elkaar hoor Ik vind het echt genieten dat ze zo dicht bij elkaar zitten. Mogen ze straks met z'n tweeën op hun zusje gaan letten
Onze twee kids schelen 20 mnd. En ze spelen nu heerlijk samen. Super leuk om ze zo dicht bij elkaar te hebben! Gefeliciteerd!! Laat je niet onzeker maken
Onze kindjes schelen 15 mnd en als ik deze ronde zwanger zou zijn scheelt dit kindje 13 mnd met de jongste. Herken je gevoel hoor. Hier zullen de opmerkingen ook niet van de lucht zijn maar we doen toch waar we zelf ons goed bij voelen. Maar ik heb niet meer de behoefte om het van de daken te schreeuwen daardoor. Dat is wel jammer al zal ik zelf wel dolblij zijn.
Je kunt nooit voor iemand anders bepalen wat te snel is vind ik. Kijk, dat je het voor jezelf te snel zou vinden kan natuurlijk wel.
Ach joh niet zo druk maken. Mn dochter is nu 4 maandenen ben alweer zwanger! Zolang mn man en ik gelukkig zijn. Dit is wat wij willen en de familie heeft het te accepteren.
Ik vind het leeftijdsverschil tussen je kinderen juist perfect! Je lichaam heeft kunnen herstellen van de eerste zwangerschsp en de kinderen kunnen straks goed met elkaar spelen. Mijn kinderen schelen 2 jaar en 8 maanden en de jongste en de baby zullen straks 3 1/2 jaar uit elkaar liggen. Had van mij wel wat minder gemogen. Gefeliciteerd overigens!
Hier ook 1 jaar en 9 maanden verschil staan straks.. vind het juist wel leuk dat er weinig verschil in leeftijd zit. En wat anderen denken tja.. iedereen heeft altijd zijn mening wel klaar dus daar zou ik me niet te druk om maken. daarbij zijn jullie toch blij, das het belangrijkste en dat zou ik dan ook uitspreken. Wat ik wel merk is dat deze zwangerschap een stuk pittiger is dan bij de eerste. . Klein aapje heeft behoorlijk veel aandacht nodig en mama is al aardig gegroeid haha maar geniet meid. Dat het je zo snel gegund is!
Als eerste van harte. Toch mooi dat dit zo opeens gegeven is. Ik scheel met mijn broer 1 jaar en 8 maanden dus moet prima kunnen toch
Hier gaat er 14/15 maand tussen zitten.. We hebben 5 jaar over de eerste gedaan en we dachten na de bevalling we zien wel wat er gebeurd. Ik bleek dus vrij snel weer zwanger te zijn. De arts zei tegen mij er is nooit bewezen hoelang je lichaam nodig heeft om te herstellen! Krijg wel reacties van ben je alweer zwanger? Maar daar heb ik gewoon laks aan! Wij hebben straks twee kindjes die heel veel aan elkaar hebben.. Het word even een zware tijd maar vroeger kregen de mensen ook bijna elk jaar een kind.
Leuk juist!! Zoveel schelen die van ons ook, en ze hebben heel veel aan elkaar, zo gezellig! Uiteindelijk gaat het erom wat jullie eigen gevoel erbij is! Van harte!