Als eerste gefeliciteerd! Ik vind het helemaal niet snel hoor. Een kennis van mij was er sneller bij. Wees blij dat je spontaan zwanger bent geworden! Ga er lekker van genieten. Mijn zoontje scheelt straks om en nabij 2 jaar. Daar was ik bang voor de reacties niet slim gepland met verjaardagen. Nou ik heb er niemand over gehoord.
Totaal niet snel joh! Hier op het forum zit iemand die 6 weken na de bevalling alweer zwanger was. Dat is pas snel
Gefeliciteerd! Ik vind het ook niet snel hoor. Bij ons gaat er ook zo lang tussen onze dochter en de beeb zitten. Ik vind het juist wel mooi zo tussen de 1.5 en 2 jaar verschil. Alleen mijn schoonmoeder en een kennis waren verbaasd dat ik weer zwanger ben voor de rest alleen maar felicitaties.
gefeliciteerd! en wat anderen denken, tja is niet echt jouw probleem toch? ze zullen blij voor je moeten zijn dat het nu wel vanzelf is gegaan en jullie wilden het dus is het toch heel welkom? het is enkel mooi dat julie nu zo spontaan van een wonder mogen genieten! volgens gyn zou ik verminderd vruchtbaar zijn door endo en heb spontaan drie kindjes gekregen... heb het ooit wel eens aan memsen verteld dat ik me zorgen maakte, wat zouden hun nu denken.... weet je ik ben gelukkig en heel blij dat mijn drie wonders er zijn dat telt!
Daar zat ik ook gelijk aan te denken, dacht bij de titel ook dat het ongeveer zolang zou zijn, dus toen ik het las was het echt 'Oooooohhh..'
Gefeliciteerd!! ik vind het een normale tijd.. Wij zijn vrij snel begonnen voor een 2e omdat we ze graag kort op elkaar wilden en dachten dat het wel even zou duren.. Eind januari is ons zoontje 1 jaar geworden en maandag word ik ingeleid.. 13 mnd ertussen dus...
Hartstikke gefeliciteerd! Ik ben het eens met Inky. Ik weet vrijwel zeker dat je je onnodig zorgen maakt. Er gaat dus bijna twee jaar tussen jullie kinderen in zitten, dat is volstrekt normaal hoor! Soms heb je wel eens dat vrouwen één à twee maanden na de bevalling alweer zwanger zijn, dat is wel heel vlot natuurlijk. Maar ik zou me als familielid of vriend je ook daar ab-so-luut niet gek op aankijken. Je hoort vaak dat 9 maanden ontzwangeren geadviseerd wordt, ook daar ben je al ruimschoots overheen. Kortom: Ga maar lekker genieten.
Ik herken je gevoel wel, ik had het ook en maakte me druk, wat zouden anderen ervan vinden? Nu moet je daar natuurlijk s... aan hebben. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Bij ons zal er zo'n 22 mnd tussen gaan zitten. Tot nu toe positieve reacties allemaal, alleen mn zus reageerde een beetje raar, met waarom dan, hoezo dan? Tja, soms gebeurt het dat mensen zwanger raken he ... en daarnaast gaat leeftijd ook meespelen (30+).... Maar lekker genieten meid!
Ik herken het gevoel ook. Ik was ook onverwacht zwanger. We hadden besloten in mei voor een 2e te gaan zodat ik tot die tijd nog wat kon afvallen. Mijn hoofd stop eindelijk goed op dieet modus en sporten ging ook super. Aangezien ik na de geboorte van ons zoontje niet meer aan de pil was gegaan besloten met condooms. En toen mijn cyclus ruim 6 maanden 30/31 was alleen tijdens de vruchtbare dagen condooms. In januari besloot mijn lichaam dat 33/34 wel een goed idee was, normaal houden we ons voor de zekerheid aan 33. Omdat ik dacht mn ei op 30 gevoelt te hebben dat ik zit wel goed. Na ons pleziertje voelde ik opeens mn ei, oeps. Ook ik dacht wat zullen ze zeggen ik zei immers tegen iedereen die erna vroeg : nog even niet wil eerst afvallen. Gelukkig hele leuke reacties gehad. Gefeliciteerd en lekker genieten hoor!
Wat leuk meiden, nog steeds die lieve reacties! Weet ook niet waarom ik me opeens daar zo druk om maakte, maar gelukkig is dat gevoel nu weg hoor! Volop aan het genieten... Heb totaal geen klachten, dus soms ook nog beetje onwerkelijk Hihi.. Ook omdat we niet verwacht hadden dat het zo snel zou lukken en alleen helemaal niet zonder clomid (had het recept al in huis ) Iedereen lekker genieten van je zwangerschap!