geen idee waar ik dit onderwerp posten moet, maar zet hem eerst hier wel Ik heb zo'n maat waarmee ik niet in de H&M positiemode val (wel voor mij middel, maar te dikke bovenbenen) dus ik komt vaak in de beginmaten (44/46) van de grote matenmode omdat die in zijn geheel wat wijder vallen, en niet alleen bij de middel zoals de standaard modeketens nou vroeg ik mij dus af, als ik beetje hippe positiebroeken zoek, maar dus wel maat 46 bijv. waar ga ik dan heen?? (en ja H&M gaat ook tot 46, maar een H&M 46 is niet heel realistisch meestal....) denk er zijn vast meer dames hier met tips!
oh ja, ben nog niet zwanger hoor haha, maar zat er zo aan te denken... omdat ik weet dat je bij een tweede veel sneller positiekleding nodig hebt (en mensen, bij de eerste was ik minder dik, dus toen had ik dit probleem niet voor het geval je wil vragen hoe ik dat de eerste x gedaan heb )
Tadaa! http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Dames//Zwangerschapsmode/Broeken & jeans En geloof me, die passen wel om dikke benen
Ik heb er 1 voor je, maat 46 Heb m 3 keer aangehad en toen ging ik ineens afvallen en werd hij te groot voor mij
Inderdaad Miss Etam en C&A, zitten heerlijk (Miss Etam valt bij mij wel wat groter, heb altijd 46 maar had hiervan beter 44 kunnen kopen). Gaan tot 48. H&M valt voor mijn idee altijd wat klein waardoor maat 46 niet goed zit (dikke dijen en buik).
Siepie, ik ben misschien heel brutaal, maar als TS hem niet wil, heb ik misschien wel interesse. Pb me maar als je hem aan me kwijt wil.