zenuwen, spanning etc

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blackrose88, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Hey meiden nog een paar dagen, nog max een week en dan word me zoontje geboren

Hier ff me verhaal, want moet echt ff me verhaal kwijt:
    Ik word maandag opgenomen in het ziekenhuis en als ik maandag nog geen ontsluiting heb gaan ze me met gell voorbereiden om mij in te leiden en anders als er wel ontsluiting is dan gaan ze me inleiden, maar kan paar dagen duren voor die kleine er is dus hoeft niet te betekenen die kleine ook al maandag geboren zal worden

Hier de reden voor de opname/opwekking van de bevalling:

Ik voelde die kleine gister niet meer dus moest voor ctg en echo naar het ziekenhuis en bleek dat alles ok was met die kleine, en nog heel druk was dus dat was allemaal ok maar bij de echo kwamen ze er per toeval achter dat ik bijna geen vruchtwater meer had, dus moest vandaag terug komen en nog een keer onderzocht en blijkt dat ik geen vruchtwater meer heb, dus hebben ze besloten me maandag op te nemen en de bevalling te versnellen/op te wekken

Ik moet straks en morgen wel nog voor controle naar het ziekenhuis want ze willen me goed in de gaten houden maar maandag word ik pas opgenomen.

Nou vroeg ik me af of er iemand is die dit ook heeft mee gemaakt en misschien zijn/haar verhaal wilt delen met mij want ben op van de zenuwen ivm dit allemaal nieuw is

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook zoiets meegemaakt. Ik was inmiddels al 40+4 en ging op controle bij de gynaecoloog. Ik vertelde dat ik de kleine wat minder voelde, aan de ctg en die was goed, echo gemaakt en die was ook goed. Toch vertrouwde de gynaecoloog het niet en ik mocht niet meer naar huis ( dit was op een dinsdag ) Ze wilde mij diezelfde dag nog gaan inleiden ( ik kreeg vaginale tabletten ) woensdag had ik eindelijk 3cm ontsluiting en donderdagochtend is de kleine geboren. Het was echt maar goed dat hij kwam want de navelstreng was op sommige plekken al verkalkt. Ik ben dus bevallen toen ik 40+6 was. Wel met de vacuümpomp trouwens. Ik ben geen fan van inleiden want het is zeker geen pretje, maar als het echt nodig is zoals bij jouw en mij dan heb je het er voor over:)
    ps, ik was ook heel erg zenuwachtig hoor.

3. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    #3 water27, 5 okt 2013
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013
    Hi blackrose, lees net je bericht en wil je veel sterkte wensen. Snap dat je zenuwachtig bent. Zou ik ook zijn! Komt t toch sneller dan je dacht hè. Succes met met inleiden/bevallen. Over een paar dagen heb je je wondertje in je armen!

4. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ja idd sneller dan ik dacht/had verwacht,

Al vanaf begin van me zwangerschap had ik het gevoel dat ik de uitgerekende datum niet zou halen, maar had niet verwacht dat het op deze manier zou gaan.

5. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Pff nog paar uurtjes en dan naar het ziekenhuis, ga zo maar naar bed maar denk niet dat ik kan slapen want ik stik van de zenuwen.

Morgen om 7:30 moet ik me melden in het ziekenhuis.

Dan krijg ik eerst een ctg, daarna gaan ze kijken/voelen of ik ontsluiting heb,
    Als ik ontsluiting heb gaan ze gelijk me vliezen breken, en als ik nog geen ontsluiting heb dan krijg ik een gell die daar voor moet zorgen.

6. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Veel succes morgen!!
    En denk maar zo: straks ben jij mama:)

7. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Je zult nu wel op het punt staan om te gaan, wat spannend!!
    Wil je heel veel succes wensen en het gaat helemaal goed komen , je bent in goede handen , en straks ben je mama geniet ervan!!!

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Spannend zeg. Zet hem op. Je bent vast in goede handen en voor de kleine is het beter zo.

9. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Nou de ctg gehad en ze heeft gevoeld of ik ontsluiting had,
    Ik had een klein beetje ontsluiting maar ze wou toch de gell inbrengen, nu dus wachten tot vanmiddag half 2/2uur, dan gaan ze kijken/voelen of ik al meer ontsluiting heb, als dat niet zo is dan krijg ik weer die gell en anders als het werk zo is dan gaan ze me vliezen breken en aan infuus leggen voor de wee opwekkers etc

10. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Vanmiddag om half 3 weer gell gekregen bij controle bleek ik nog maar 1,5 cm ontsluiting te hebben dus kreeg weer gell, nu gaan ze morgen ochtend pas weer kijken/voelen hoever ik dan ben

11. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Het schiet nog niet echt op dus! Ik wil je heel veel sterkte wensen, en geniet van je kleintje als het geboren is.

12. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ho hoe gaat t met je? Ik hoop dat alles goed en vlot verloopt meis! Sterkte nog even!

13. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat! Hopelijk heb je de kleine al lekker in de armen en is alles goed gegaan!

14. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Zo ik heb ff tijd/puf gevonden om wat te schrijven,

me zoontje is gister om 16:44 geboren door middel van een keizersnee onder volledige narcose.
    ik lig nog sowieso tot vrijdag in het ziekenhuis, als ik van de week ff meer tijd heb zal ik ff alles hier vertellen

15. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ach meid, das vervelend. Hopelijk voel jij je snel beter en is verder alles goed met jullie.

I.i.g. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

16. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed met jou en je zoontje! Hoe heet hij?
    Maar jeetje, klinkt heftig! Rustig aan! Lekker genieten van je kleine mannetje

17. mappel

mappel Niet meer actief

gefeliciteerdmet jullie zoon:)

18. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Gefeliciteerd. Hopelijk gaat alles goed met jullie.

19. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Gefeliciteerd! Hopen dat je snel weer opknapt!

20. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Gaat het alweer iets beter?

Deel Deze Pagina