Wie o wie herkend dit? Heb sinds gisteren last van de rechterzij,dachten aan nierstuwingen. Maar de pijn blijft. Heb zeer strenge controle ivm vorige hellp zwangerschappen. Maar om nou meteen voor dit aan de bel te trekken weet niet? Hoor graag erkenningsverhalen,en wat was het bij jullie? Of is het "groei"pijn en een zwaarder wordende baby. Bedankt alvast voor de antwoorden.
Ik kreeg rond die periode ook heel erg last van pijn aan de rechterkant, en dan onder m'n ribben. Weet niet of het echt je zij of je ribben zijn? Bij mij kwam het doordat de kleine een groeispurt maakte en met zijn billen tegen de ribben aan zat. En als je het niet vertrouwt, gewoon bellen! Zeker als je in de vorige zwangerschap hellp hebt gehad...liever de zekerheid dat het groeipijn is, dan de stress van het niet weten of het iets anders is
Even bellen, zou ik zeggen. Dan kan degene aan de telefoon wel beoordelen of er nader naar gekeken moet worden. Ik zou hier toch geen risico mee nemen, eerlijk gezegd, en ik ben qua gezondheid niet echt een stresskip. Gewoon je klachten uitleggen en vragen of zij dat reden vinden voor verder onderzoek.
Inderdaad bij mij waren het ook galstenen...pijn die bleef aanhouden en steken etc. Vreselijk... hoop voor je dat dit t niet is!