Ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dege, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Hoi allemaal!

Even een vraagje.. Wij zijn sinds vorige maand gestopt met de pil en mijn laatste menstruatie was 22 juni. Omdat ik niet wist hoe mijn cyclus zou zijn, heb ik minimaal 28 dagen aangehouden en dat is vandaag!

Vrijdag op zaterdagnacht ging ik naar het toilet en had ik een beetje rood aan het toiletpapiertje. Dus ik was blij, want mijn lichaam deed toch iets en na 8 jaar de pil te hebben geslikt is het heel fijn als je na 28 dagen ongesteld wordt!

De volgende ochtend (Zaterdagochtend); helemaal niets! Rest van de dag ook niets meer.

Vanmorgen hele kleine bloedpropjes (echt mini) en rood toilet papiertje. Na het douchen helderrood, dus ik had voor de zekerheid maar een tampon ingedaan omdat we weg moesten. Ook deze was een beetje rood.

Vanmiddag maar een maandverband. Dan kon ik het wat beter in de gaten houden, maar de hele middag niets en net na het toilet gaan en zat er een heel klein streepje bloed en licht rood aan mijn toiletpapiertje (sorry voor de informatie). Kan ik dit nu zien als menstruatie? Of moet ik wachten totdat het echt doorzet?

2. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Was je al gestopt met de pil toen je de 22ste menstruatie kreeg?

Wat je nu hebt kan je nog niet menstruatie noemen, moet t toch echt doorzetten.
    Kan zijn dat t nog komt. Ik heb sinds de stop vd pil eerst een paar dagen spotting en dan zet t door.

3. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Jaa. 18 Juni heb ik mijn laatste pil ingenomen. 22e ongesteld.

Toilet papiertje blijft roze achting bij het afvegen. Hopelijk zet het wel door! Maar dat zegt nog niets over mijn volgens cyclussen natuurlijk.

4. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Vanmorgen weer niets...

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    De bloeding na het stoppen van de pil is geen menstruatie ;) Dat is een ontrekkingsbloeding die je krijgt doordat je gestopt bent (net als in de stopweek dus)... Dat wat je nu hebt zou het begin van je eerste echte menstruatie kunnen zijn... Je lijf moet wennen aan het stoppen met de pil dus soms is het dan anders dan normaal. Als je echt helderrood bloed verliest dan denk ik wel dat het je menstruatie is

Deel Deze Pagina