Te snel zwanger? Stomme reacties

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    van harte met je zwangerschap, het is juist fijn dat het goed gaat en je weer zwanger bent! bij een 2e word je toch minder gefeliciteerd.

Geniet van het wonder in je buik! dat is hardstikke speciaal, wat anderen er ook van vinden!

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ow wat herkenbaar!
    ik heb inmiddels 2 meiden.. (zie onderschrift) en toen ik zwanger was van de 2e heb ik ook heel vaak gehoord dat het veel te snel was! ook mensen die niet blij voor ons waren of ons niet feliciteerde!
    ik voelde me er heel kl*te onder, maar op een gegeven moment ging bij mij de knop om en dachten we f*ck de world!!!

meis van harte met je zwangerschap en probeer het van je af te zetten, zolang je dat niet doet kun je ook niet genieten van je zwangerschap!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ook hier herkenbaar!

Maare wil niet heel erg veel zeggen over je tante, maar ze heeft dus een kindje van 11 maanden en 1 van net een maand? Dat is niet snel?

Hier greep het me in het begin ook heel erg aan als mensen niet leuk reageerde, maar na de eerste echo had ik zoiets van: fuck it! het ene oor in en het andere oor weer uit. Als ze raar reageerde luisterde ik nieteens meer naar ze. Kreeg zelf een reactie van iemand dat ze het zielig vonden voor Dinand dat hij straks met 1,5 jaar zijn moeder al moest delen. Is dat jou probleem denk ik dan?

Jullie hebben hiervoor gekozen, dan maakt het niet uit wat de buitenwereld er van vind! Zolang jullie er maar gelukkig mee zijn, dan maakt het allemaal niets meer uit toch?

Komt allemaal wel goed meid!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ja, wat idioot zeg :x. Mijn dochter is straks 14 maanden als de 2e geboren wordt, maar iedereen heeft hartstikke positief gereageerd. Waarom ook niet, als JULLIE er blij mee zijn, kunnen zij toch ook blij voor jullie zijn. Rare mensen heb je op de wereld :(.

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    vind het ook maar raar net of er een richtlijn voor is wanneer je voor een 2e of 3e gaat...genieten hoor meid!!

6. 4days

4days Niet meer actief

En je zou het ook om kunnen draaien, en zeggen dat het 'zielig' is als een kindje op moet groeien zónder broertje of zusje van zijn eigen leeftijd... Zo heeft alles z'n voor- en nadelen.

7. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat belachelijk, het is jullie eigen keuze hoeveel tijd je tussen de kindjes wil. Hier wordt het ook een klein leeftijdsverschil, hebben er bewust voor gekozen, en kregen toen ook erg gemengde reacties. Alsof een groter leeftijdsverschil beter moet zijn. Ieder zijn eigen keuze. Geniet van je zwangerschap, en probeer het naast je neer te leggen. Zodra de nieuwe baby er is zal iedereen er verliefd op worden

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Oh ja meis, ik ken het hoor!
    Je had de kop van mijn schoonmoeder moeten zien toen ik het tijdens een etentje op een leuke manier kenbaar wilde maken.

Pfffffffffff..... en zul je net zien dat dit soort mensen straks als eerste op de stoep staan na de geboorte.
    Haha, dat zullen we dan nog wel eens zien.

Gewoon lekker lak aan hebben!

Ons meisje was ook 14 maanden toen ik zwanger bleek van nm.2.
    We werken beiden en zijn 29 jaar oud.
    We gaan volgende maand verhuizen naar een ruime eengezinswoning met 4 grote slaapkamers.

Waar mensen zich mee bemoeien??

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Nee hoor, helemaal niet te snel, mensen hebben idd altijd te zeuren. hier ging dat ook wel zo hoor.. niet dat ze t recht in je gezicht zeggen, maar gewoon vreemd gezicht trekken, waarop te leze valt dat ze t te snel vinden ofzo en dan lekker achter je rug om erover praten.. ik hield de positieve test in hande toen ons dochter bijna 11 mnd was.. tja als de baby geboren word, is ze inmiddels 1,5... nou vind ik mooie leeftijdverschil.. een ander hoef zn eige daar niet mee te bemoeien..

Meid van harte gefeliciteerd hoor! Geniet er lkkr van, en laat de mense maar praten, is t niet van jou, hebbe ze morge wel weer wat anders toch?

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Valt toch mee hoe snel en ja wat is snel denk ik dan!!
    mijn kinderen schelen straks 2jr en 3mnd en de jongste 2 straks maar 22 mnd ofzo.

Maar heb binnen 4 jaar want de jongstse is uitgerekend 1 dag voor d eoudste zijn verjaardag 3 kinderen(bijna hihih) gekregen

En misschien bij sommige mensen jaloezie ik weet t niet.

11. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Rare reactie hoor, het gaat toch om wat jullie in jullie leven willen?! Het is niet hun leven.. ;)
    Hoever ben je nu dan? want zou je tante misschien bedoelen dat ze het te vroeg vind om te feliciteren omdat het nog pril is?
    Want dat hoor ik ook nog wel eens om me heen. Zo niet is t maar een vreemde tante :)

12. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Nou weet niet wat mensen van mij moeten denken als ik zeg dat de eerste 7 maanden was toen ik zwanger werd. gewoon het dikke schijt aan hebben. vind het leuk dat mijn twee dochtertjes zo kort op elkaar zitten. kunnen ze met elkaar spelen en samen opgroeien zonder 8 jaar tussen te zitten. dan is het kind meer een oppasje dan een speelmaat.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

waarom is ts in ene niet meer actief???????//

14. Rono

Rono Niet meer actief

sz die meeleest.. ik ben ts ;)

Deel Deze Pagina