Hellow allemaal, Vandaag tijdens de controle te horen gekregen dat onze kleine man nog in stuit ligt of eigenlijk zit.. Benieuwd bij wie is de bb nog lastminute zelf gedraaid? En in Welke week was dat? En wie heeft nog evt een gouden tip? Alle info zeer welkom
Hier tot 38 weken een dwarsligger. Toen is ze goed gaan liggen en ingedaald. Met 40 weken ineens weer dwars. Toen gesproken over een keizersnede maar dag erna spontaan geboren. Met veel vruchtwater kunnen ze dus tot laat alle kanten op
In principe kan een baby tot 40 weken nog draaien, ook al hebben ze natuurlijk steeds minder ruimte en wordt het draaien wel minder makkelijk. Bij iemand uit m'n zwangerschaps app-groepje is de baby met 37 weken nog gedraaid!
Hier de nacht dat ik 36w werd spontaan gedraaid, en er flink ziek van geweest de ganse nacht, phoeh mijn maag en darmen hadden het zwaar te verduren. Succes! Tkan zeker nog.
Hier niet helaas en een keizersnede gehad. Heb wel goede ervsringen met moxa therapie gehoord, maar volgens mij is dit beter om al iets eerder te doen?
Mijn zoontje lag dwars met 32wk. Met 35wk voelde ik hem draaien en tijdens de 36wk controle lag hij al goed. Ben gewoon vaginaal bevallen. Heb er niks aan gedaan volgens mij maar weet het niet meer zeker..
Onze tweede dochter lag vanaf 31 weken in stuit, ze is zelf niet meer gedraaid. Met 37 weken heb ik een versie gehad en hebben ze haar gedraaid.
Hier vorige week dinsdag (35 weken zwanger) nog in stuitligging, en afgelopen woensdag (36 weken zwanger) naar hoofdligging gedraaid en ingedaald.