mijn meisje gister gevallen. niks bijzonders. gewoon zoals ze 100 x op een dag valt nu ze wil leren lopen. wilde niet meer op voetje staan, huisarts geweest. kijk het maar aan. vanmorgen. meisje bleef zitten waar we ze hadden neergezet. wilde zelfs geen koekje. terug naar de huisarts. toch maar even een foto dan. conclusie: enkel gebroken 10 dagen gips en dan kijken of het geheeld is. zo sneu ze mag niet in de zandbak, niet lopen,. liefst niet teveel kruipen enz. pfffff en dat met dit weer ( overigens heerlijk) een peuter van 3 en ene ventje van 5 weken erbij. ik zeg: its not funny
oh wat balen... triest inderdaad. Onze oudste had het vorig jaar, kuitbeentje gebroken. Die had het 'gelukkig' in de winter. Voordeel voor jou is nu wel, dat je niet zo hoeft te tobben met kleertjes die niet over het gips passen - maarja..wat is een voordeel op dit moment he . Sterkte voor allemaal! Hopelijk is het gewoon snel geheelt. Zo moeilijk ook om zo'n ukkie duidelijk te maken dat ze rustig moet doen..
Zielig! Zeker op die leeftijd. Ze willen zo graag bewegen en ze snapt vast niet goed waarom dat niet kan / mag.
dank jullie... ze is nu helemaal kapot. ligt heerlijk te slapen. straks maar een flink eind wandelen. en een ijsje. meer kan je ook niet doen vrees ik.verder leg ik maar iets van een kleed ofzo buiten. maar ja ook niet echt handig. zijn volop in de tuin bezig dus overal hopen zand, kuilen en steentjes
Wat sneu zeg, zo klein en dan dit al. Heeft ze echt gips of een spalk. Mijn zoontje heeft het ook gehad in februari, kreeg eerst 10 dagen een spalk en daarna 3 weken loopgips Heel veel sterkte
Och arm ding.. die zal inderdaad wel veel pijn hebben gehad. Zoontje van vriendin (2 jaar oud nu) zit nu ook in het gips, mijn vriendin heeft vandaag gewoon een plastic zak om zijn voet gedaan en hop in het zwembadje of de zandbak.. Ze moet er wel steeds bij blijven om ervoor te zorgen dat dat plastic goed blijft zitten. Hopelijk is je dochtertje er na 10 dagen van af! Succes!
Dat is inderdaad helemaal niet leuk!! :x Trouwens ik zie nu inene dat je bent bevallen GEFELICITEERD met je kleine knulletje!!!