Ach wat zielig, heel veel beterschap! Fietsen is ook te doen en verkoelend. Mag je er een plastic zak overheen doen zodat ze even met een bakje water kan spelen?
Ahgut! Arme ziel! Maar tien dagen is misschien nog net te doen. Hopelijk is het dadelijk mooi geheeld!
Aaah meid, beterschap voor het dametje en natuurlijk ook sterkte voor jou zo met de kinders.. knuffel
Jeetje wat sneu zeg! En je kunt ze gewoon niet duidelijk maken waar het goed voor is... Volgens mij zag ik laatst bij de apotheek van die zakken die je om gips kon doen bij douchen enz... (plastic zak is natuurlijk goedkoper, maar misschien sluit dit beter af?!) Sterkte voor haar en jij nog gefeliciteerd met je manneke! Liefs Loesie
Agos dat arme grietje! Kijk nou toch liggen met dat arme pootje en die blosjes op haar wangen. He bah, wat zal ze pijn hebben gehad. Veel beterschap!
Heh gatsie is het eindelijk mooi weer Lekker fietsen en even naar de speeltuin glijen en wippen, schommelen met hulp van mama kan nog, toch? En rare dingen zoals buiten eten ipv binnen. Met krijt op de tegels krassen. Balletjes rollen in het gras. Beterschap!
Aaah zie haar nou liggen met de rode wangetjes en het gipsje.... Hopelijk is het over 10 dagen goed genezen en hoeft er geen nieuw gips op. Ook voor jou want met een ouder kindje en een pasgeboren baby zal het wel even zwaar zijn zeg pfoeh. Misschien eventjes een klein bakje water waar ze mee kan spelen en een zak er omheen of is dit ook geen optie nu ze met de tuin bezig zijn?? Beterschap voor je meisje
ze heeft dr eigen vanmiddag gelukkig goed vermaakt. had een nieuw blokkentorentje gehad van oma en had ze op een oud laken gezet en daar heeft ze twee uur lang mee gespeeld. verder hebben we nog een heel eind gewandeld en onderweg ijsje gekocht. ze heeft nu gelukkig geen pijn meer en is weer haar vrolijke zelf
ach wat sneu Zal ze wel net verkeerd terecht zijn gekomen, zo snel breken ze toch niet iets (dacht ik). Mijn zoontje is 3 dagen jonger en is vandaag van de commode gevallen. Gelukkig was er bij hem geen schade, behalve dan even pijn (na een koekje was het weer over) Het gaat letterlijk met vallen en opstaan he. Sterkte ermee!
Och arm poppie. Bij de apotheek kan je idd speciale gipszakken kopen, kan ze toch in de zandbak en in het water spelen! Beterschap voor de kleine meid en sterkte voor jou/jullie!