te strak?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anitaaaxxx, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ik ben in een korte periode een aantal kilo aangekomen. Daardoor zitten mijn broeken strakker (lees: net iets TE strak). Ik heb heel de dag door een zeurend gevoel in mijn buik (onder). Kan dit met de broeken te maken hebben en/of moet ik mij zorgen maken?

Kan het überhaupt kwaad een te strakke broek? Ik ga vrijdag winkelen maar tot die tijd zal ik het met deze broeken moeten doen :p.

2. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Denk niet dat het kwaad kan, als mijn broeken te strak zitten heb ik ook het idee dat ik meer last heb van mijn buik, of je er nou meer op gaat letten of dat het is echt is weet ik niet. Ik doe dan gewoon knoopje los met een riem erom heen dat hij blijft zitten en dat niemand ziet dat me knoop open is

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Of een elastiekje door het knoopsgat knopen en dan om het knoopje, werkt ook goed tijdelijk.

4. bosbesje

bosbesje Actief lid

8 apr 2010
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Ik ben 5 weken zwanger maar al een aardig buikje van het ruimte maken. M'n gewone broeken passen al bijna niet meer. Zit nu ook met een losse riem aan tafel :) Het begon net zo'n pijn te doen in m'n buik, trekkerig en kramperig. Gelijk in de stress. Riem los lucht op.

Goede tips hierboven, super! Ik draag nu vaak leggings met een tuniek of jurkje. Dat zit een stuk fijner. En als je thuis bent lekker een joggingbroek of pyamabroek aan :)

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi, je baarmoeder komt gemiddeld pas rond een week of 12 of 13 boven je schaambeen uit, dus volgens mij is de baarmoeder sowieso beschermd door je schaambot. Je voelt waarschijnlijk wat oncomfortabel doordat je darmen wat opspelen en misschien al wat omhoog gedrukt worden... tenminste, dat was uitleg die ik kreeg bij hetzelfde probleem. Hoop dat het je wat geruststelt.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik wou hetzelfde zeggen als zilvervosje. Je BM komt nog niet zo hoog dat je kleintje er nu al last van heeft. Het zijn denk ik eerder indd je darmen en je maag die een opspelen doordat die vast ruimte gaan maken en op gaan schuiven.
    Ik heb ook een elastiekje om mn knoop gedaan en dan door het knoopsgat heen de eerste weken en ben daarna met heel erg veel plezier gaan shoppen!!

Have fun vrijdag!! xx sas

7. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    dank jullie voor je reacties! Maak je je toch weer druk om om al die kleine dingen. Echt super fijn dat je hier je vragen kunt stellen

Deel Deze Pagina