Klopte jullie voorgevoel of je een jongen of meisje zou krijgen? Ben erg benieuwd! Heb zelf al vanaf het begin het gevoel dat het een jongen wordt.. Nu afwachten of dat ook zo is
Nee helemaal niet hahah! We waren er van overtuigd een jongen te krijgen maar hetis toch echt een meisje
Ja bij mijn 1ste zwangerschap zei ik dat ik een jongen zou krijgen en het was ook een jongen. Nu heb ik weer een sterk gevoel dat het een jongen word. We zullen zien haha
We hadden het helemaal mis..... we waren er meer dan 100% zeker van dat het een jongen wordt, maar de verloskundige heeft toch écht een meisje gezien in mijn buik!! Liefs, Kiki
Verschillende berichten!! Ik ben echt heel benieuwd hoor! Hihihi Het is allebei welkom. Had op internet via een chineese berekening ook gezien dat het een jongen zou worden.. Heb dat vergeleken met iedereen en het klopte erg goed!
Bij mij klopte het 2x precies! Ik gilde vanaf de positieve test bij mijn zoon het word een jongen! en dat werd het ook, wisten we pas bij de bevalling :d Bij deze zwangerschap riep ik ook meteen dit word een meisje! en met de 20 weken echo bleek het ook een meisje te zijn Overigens klopt bij mij de chineese geslachtskalender ook precies! Liefs!
bij zoonlief had ik altijd sterk het gevoel dat het een jongen was, bij dochterlief had ik tot 12 weken het idee het dat het een meisje was, bij 12 weken gedroomd over een jongen en toen was ik echt overtuigt dat het weer een jongen zou zijn, bij de 16/19/21 en 24 weken is echter toch echt gebleken dat het echt een meisje is
Hmm wij zijn nog wel soort van in afwachting. Nog voordat wij getest hadden of we zwanger waren heb ik een nogal wanhopig gebed naar God gebeden, omdat ik slecht met de onzekerheid kon omgaan. Ivm een eerdere mk wilde ik niet te vroeg testen, maar ja, je wil het natuurlijk zo graag... Dus heb ik gebeden en in mijn gebed kreeg ik antwoord dat ik zwanger was en dat het een jongetje was. Nu hebben we al 2x op een echo het vermoedelijke geslacht kunnen zien, maar ik laat nog even in het midden of het klopt of niet. Over een week of 6 kan ik hier al dan geen bevestiging over geven
Ik dacht allebei de keren dat 't een jongen zou zijn, de eerste keer klopte het, maar dit keer is 't een meisje!
Eigenlijk echt bizar dat die chineese kalender klopt he! Nu afwachten of het bij mij ook klopt Kan niet wachten!
mijn gevoel was in het begin een jongen,daarna een meisje,toen weer een jongen,en nu heb ik gedroomd dat het een meisje wordt. ik kijk ook telkens bij meisjes kleding....mijn chinese horoscoop zegt een jongen,en laatst heb ik nog een soort van telling gedaan(stond op zp),en dat was ook een jongen.. ach,over een paar weekjes weet ik het..
Vanaf een week of 8 wist ik zeker dat we een jongetje zouden krijgen. Ik was hier zo stellig in, had zelfs al wat blauwe dingetjes gekocht. Met 18 weken bleek het inderdaad een jongen te zijn, ik zat goed dus Ook mijn vriend dacht vanaf het begin al dat het een jongetje zou worden.
Klopt helemaal al vanaf het begin wist ik het 100% zeker ik kon ook niet op een mooie jongens naam komen
ik had vanaf een week of 14 het gevoel dat het een mannetje zou worden, ik weet niet waar dit gevoel vandaan kwam, maar het klopte wel
beide keren klopte het! Maar ik durfde er niet echt op te vertrouwen hoor, het was gewoon een voorgevoel...
Ook mijn voorgevoel klopte! Vanaf de positieve test zei ik al; het wordt een jongen. En met de 20 weken echo bleek dit ook zo te zijn! Zal eens kijken of die chinese kalender ook een mannetje zegt.
Ik en mijn man hebben het gevoel dat het een jochie gaat worden. We moeten alleen nog even geduld hebben voor we het zeker weten, tot ik bevallen ben. Maar als het een meisje is dan zijn we net zo gelukkig, het maakt echt niet uit wat het gaat worden.
Wacht je tot de bevalling? Ik kan echt niet zolang wachten hoor Wil het nu al zo graag weten hihihi Ik zei al vanaf het begin hij