Hoi, ik ben gisteren geweest kijken voor een zwangerschapsbroek, maar heb eigenlijk niets leuks kunnen vinden. Vanmorgen zat mijn eigen broek toch wel erg strak. Kan dit eigenlijk kwaad voor de kleine, ik heb hem nu wel aangetrokken, maar als ik zit zit het niet echt lekker, ik heb wel de knoopjes open. Ik meende gisteren de kleine voor het eerst te voelen, maar nu voel ik hem niet meer. Dat komt toch niet door mijn broek ofzo? Dat zal toch geen kwaad kunnen of wel?
hoi Ik heb gisteren mijn eerste broek gekocht bij prenatal, gewoon zwart, niet met zon hele hoge buik, maar wel positie, niks bijzonder, maar zit fantastisch, succes
als je wilt moet je maar ff laten weten, ik heb het kaartje met nummer/code nog, die kan ik je evt mailen, groetjes
Ik ga volgende week, ik heb dit weekend eigenlijk geen tijd, maar misschien ga ik toch even. Maar ik vroeg me eigenlijk alleen af of het kwaad kan voor het kindje als de broek te strak zit?
Nee kan niet zoveel kwaad, als ik bijvoorbeeld de autogordel om heb gaat de kleine ook schoppen. Elastiekje als gulp werkt prima..
Ja, volgens mijn collaga zit het kindje veilig in het vruchtwater, maar het zit voor mezelf ook niet lekker. Maar als het verder geen kwaad kan voor het kindje dan is het niet erg.
het schijnt voor jezelf niet zo goed te zijn. Dan kan de bloedtoevoer naar de benen worden afgekneld. jikke
Met 12 weken liep ik al in zwangerschapsbroeken, omdat mijn eigen broeken pijn deden tegen mijn buik. Vooral als ik ging zitten irriteerde dat.