Te streng?

Discussie in 'De lounge' gestart door Monique1985, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Voor die man was ik kort geweest:smoel houden, ja echt, wegwezen.

Ik denk dat je zo juist heb geleerd dat kinderen je altijd (en vooral degene van wie je denkt dat ie het nooit, nooit zal doen) kunnen verrassen.
    Voel je geen slechte moeder!! Maar zie de waarschuwing, die je god zij dank, soms krijgt voordat er echt iets ergs gebeurt (want misschien is ie volgende keer toch nieuwsgierig naar het water, iets wat hij ook nooit, nooit zou doen)
    Blijkbaar moet je je zoon toch meer in het oog houden dan waar je op rekende, dat is alles en goed om nu te weten toch?

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hij is misschien wat.jong om die verantwoordelijkheid te dragen maar je kunt hem best uitleggen dat jij je zorgen maakt als jij hem niet ziet en als hij geen antwoord geeft als je hem roept.
    Dat je hem dan kwijt bent en je daar verdrietig van wordt omdat je hem niet kwijt wilt zijn omdat je ze veel van hem houdt.

3. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ja dit was zeker een les.. En deze meneer blijft in mijn vizier vanaf nu.. En mijn andere zoon 2 jaar gaat echt niet bij me vandaan.. Maar omdat ik zo iets ook dacht van mijn bijna 4 jarige zoon houd ik hem ook goed in het vizier .. Geen seconde meer uit het oog.. En idd zoonlief had het ook niet door.. Logisch is nog te jong .. En ja deze meneer moest ook van mij voor straf zijn bed in.. Nadat ik hem wel ff duidelijk heb gemaakt dat ik dit echt niet lief vond van hem.. Liever nu ff flink boos en dat hij mij geen lieve moeder vind dan dat hij wel naar het water gaat en denkt te kunnen zwemmen of onder een auto terecht komt ofzo..

4. KimK

KimK Niet meer actief

Ik zou boos zijn maar van de andere kant wat verwacht je van een kind van 4. Ik vind het heel gevaarlijk hoe jij je routine hebt maargoed dat vroeg je niet.

5. mumija

mumija Niet meer actief

Nou, eerlijk gezegd snap ik niet dat je 3 kwartier hebt af zitten wachten...Ik had de baby in de wagen gedaan en de ander aan de hand en zou direct gaan zoeken ipv afwachten.

En dan net zo lang tot je hem gevonden had.
    Dus dat stukje snap ik niet zo goed, dat je voor het huis gaat zitten wachten tot je zoon uit zichzelf weer naar jou toe komt.
    En dan zo lang!
    Je kunt nog echt niet zo veel op een bijna 4 jarige vertrouwen hoor. Die kunnen echt nog niet alles overzien.
    Ik vind dus dat die man gelijk had, ook al hoeft hij niet te schreeuwen.
    Ik was er in ieder geval, als de donder achteraan gegaan.
    De buurman was thuis zei je? Andere kids daar parkeren en er achteraan gaan! Dat afwachten tot hij terug komt snap ik echt niet.

6. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Eens!

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Eens!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hele maal eens. En nog wat hem naar bed sturen. Waarom omdat jij niet goed oplette. !!! Iedereen kan zijn kind kwijt raken zelf ook mee gemaakt. Nou blinde paniek wat ik voelde.

Deel Deze Pagina