(te) traag kloppend hartje met 6 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDeluxe, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja, belachelijk he,zit je daar voor niks, náást zo'n echo apparaat nog wel :(

Morgen heb ik intake bij de vk maar ik heb daar eerlijk gezegd helemaal geen zin in, tussen de zwangere vrouwen zitten wachten :(

2. Niet meer actief

Ja bij mij hebben ze ook 1.5 week later een extra echo gemaakt...

3. Niet meer actief

Probeer je niet te druk te maken.. dat het hartje al begonnen is met kloppen is al heel wat waard hoor! Vaak, als er iets mis is in zo'n vroeg stadium, begint het hartje niet...

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    nog een weekje wachten :( en als je moet wachten duurd de tijd al zo lang maar ik denk dat je toch even moet doorbijten en even afwachten
    en vooral positief blijven he ;)

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Pff jeetje wat flauw zeg!
    Wat is het toch moeilijk om iemand even 1`echo te geven zeg...vind t echt belachelijk voor iemand die al weken n spanning zit!

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Bedankt allemaal voor de steun :)
    Jullie horen nog van me :)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow bah....nou, inderdaad zeg.
    Je hebt dan geen zin om tussen de gelukkige dikke buiken te zitten.....klinkt heeeeeel bekend.
    Succes met afwachten.
    Zolang er bij jou geen rare dingen gebeuren kan je uitgaan van goede ontwikkelingen toch?
    Elmo

8. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    En ik zal je donderdag even laten weten hoe mijn 2e echo was. Misschien dat dat jou ook weer iets gerust stelt...
    Want mijn 1e klonk ook echt te traag en ik vond hem zelfs iets onregelmatig, maar we zullen zien donderdag ;)

9. Niet meer actief

Nou zo is het natuurlijk niet.. elke vrouw is in de eerste 12 weken erg zenuwachtig en zo zouden ze dus bij elke vrouw die extra echo weg moeten geven.. kost teveel tijd & moeite en dat snap ik opzich wel!

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Normaal wel, maar zij zit al zeker 3 weken zo bij de maart moeders, als het niet langer is!
    En dan wou de gyn weer niet kijken want t was vroeg, en toen een traag hartje en nu weer wachten...tja ik vind t raar!
    Gelukkig deed mijn gyn totaal niet moeilijk.

11. Niet meer actief

Ja maar in het begin van de zwangerschap kloppen alle hartjes trager als dat ze gaan doen.. als hij er noodzaak in zag had die echt allang weer een echo gedaan..

Er is trouwens wel een verschil tussen gyn. en verlos.
    Mijn gyn maakte gewoon standaard altijd een echo, mijn vk heeft dat maar 2x gedaan...

12. Niet meer actief

MamaDeluxe ik lees nu pas dat je al zwanger bent van je 6e kind.. dan weet je toch hoe t zit met echo's en hartjes tc. etc.?
    Niet lullig bedoeld verder ofzo hoor....

Trouwens zijn al je 6 kindjes van 1 vader of..?

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou me er niet zo druk om maken, het hartje begint nou eenmaal niet meteen als een dolle te kloppen.

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Nee want ik heb dit nooit eerder meegemaakt.

Nee ze zijn van 8 vaders, allemaal antilliaanse bendeleiders. Vond ik wel stoer lijken.

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jeetje meid ... wat een onzekerheid.
    Hopelijk is er op de volgende echo weer een prachtig kloppend hartje te zien meid.
    Sterkte met afwachten.

16. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Nou vind ik behoorlijk stoer! :)

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

haha ik ook :D

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
  19. Niet meer actief

Waar slaat dat nou weer op?! Ik probeerde je alleen maar te helpen door op dit topic te reageren, omdat ook bij mij het hartje langzaam klopte en dit is ALTIJD zo in het begin van een zwangerschap.

En die laatste zin jeetje zeg, reageer even ergens een keer normaal... ! Was gewoon een heel normale vraag hoor, helemaal niet kleinerend of weet ik veel wat bedoeld hoor ik vroeg het me gewoon af, wilde me inleven in je situatie.. maar weet je wat.. zoek het lekker uit als je toch alleen bijdehand kan doen!

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Kort lontje?

En ik heb DIT (een langzaam hartje, kortere zwangerschapsduur) nog nooit meegemaakt nee.

Eens een keer ergens normaal reageren? Ik reageer vrijwel altijd normaal.
    Ik vind het nogal een prive vraag dat je stelde, ik reageerde daarop met een lolletje, wat is jóuw probleem? ;)

Deel Deze Pagina