kortlontje? nou nee hoor, ik ben niet degene die zo'n achterlijk antwoord geeft op een normale vraag hoor
IK vind het een rare vraag aan iemand die je niet kent. Het is mijn recht om daar wel of geen antwoord op te geven, ik heb gekozen om er een grapje van te maken. Waarom reageer je zo boos? Heb ik je wat gedaan dat je zo doet? Als je me simpelweg gewoon een dom wijf vindt (kan nl niks anders verzinnen) mijbest maar reageer dan maar niet meer op mij.
Weet je wat he, laat zitten! Wat ik ook al zei toen ik de vraag stelde.. het was absoluut niet lullig bedoeld en ik las ergens dat je OOK een alleenstaande mama bent NET als ik, vandaar mijn interesse! Heb duidelijk erbij vernoemd bij mijn vraag het is NIET lullig of stom of weet ik veel wat bedoeld.. als jij vervolgens een antwoord geeft dat je 6 kinderen van 8 antilliaanse bendeleiders zijn omdat je dat stoer vindt nou sorry hoor vraag mezelf af of je jezelf nu beter voelt door dat antwoord te geven? Prima hoor, wat jij wil.. klaar!
Jsztd, volgensmij begrijp je me gewoon verkeerd. Ik persoolijk zou dat nooit aan iemand vragen (misschien via pb) wij hebben een andere kijk op prive blijkbaar, dat geeft helemaal niks. I besef net dat je mijn antwoord misschien niet begrijpt omdat je het topic (waar het grapje van afgeleid was) niet hebt gelezen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 pagina 3 Ik vond het wel grappig, domme humor misschien, ach ja Mijn excuses bij deze dan Toch zou tot tien tellen misshien wel handig zijn, je reageert erg fel...
Nee ik reageer niet fel, maar ik bedoelde het gewoon serieus en niet lullig en als ik dan van jou zo'n raar antwoord krijg en mensen er ook nog zo vreemd op gaan reageren vind ik dat heel erg apart ja! Weet ik veel dat je dit naar aanleiding van een ander topic zegt? Ik vind het gewoon niet tof dat je zo reageert, alsof ik een of andere achterlijke ben terwijl het absoluut niet stom bedoeld was hoor.. maar okee klaar ermee, blijkbaar denken we idd anders over dingen!
Ik heb je toch net uitgelegd waar het vandaan kwam, zelfs mijn excuses aangeboden, wat is het probleem nou nog?
Haha sorry hoor maar sylvia ik geloof dat ik het tegen mamadeluxe had? En mamadeluxe, ik heb geen probleem hoor.. heb al 3x gezegd dat ik er klaar mee ben..
we veranderen van onderwerp.. Hoeveel kinderen MamaDeluxe heeft en van hoeveel verschillende vaders.. WHO CARES?! Het belangrijkste is dat ze zo snel mogelijk gerust gestelt wordt. 8)
JsztD ja sorry hoor maar jij ben inderdaad snel op je tenen getrapt en inderdaad het gaat er helemaal niet om hoe of wat en van wie maar dat mamadeluxe haar zorgen maakt om haar baby en dat we hopen dat alees in orde is en dat ze haar zorgen maakt om niets
Hihi sorry ik vond de vraag wel gedurfd, maar niet meteen heel erg ofzo... En ik vond het antwoord grappig sorry Maar inderdaad dacht ik in eerste instantie ook van je hebt al zoveel kinderen dan weet je het toch wel? Maarrrr als je nooit zo vroeg een echo hebt gemaakt of de andere hartjes klopten net ff eerder dan is het natuurlijk logisch dat je het nog niet zo hebt meegemaakt en helemaal geen rare vraag. Sorry ik moet nog steeds aan die bendeleiders denken. K weet dat hier niemand op mijn mening zit te wachten, maar hehe. Binnenpretje
En nu weer graag ontopic. Wat hierboven gezegt is, is uitgesproken en klaar! Dan moeten andere forumleden er niet alsnog over beginnen. Kwebbel Moderator
Ik wou net zeggen jeetje zeg waren we er nou klaar mee of niet Maarehhm Mamadeluxe hoop voor je dat t bij jou goedkwam net als bij mij!
6 kinderen van 8 vaders? Wat klopt er niet.... Maar ehm, weet je al iets meer over het hartje? Of is er nog niets bekend? Hoop dat het allemaal goed gaat...
Net de 2e echo gehad... Wat een prachtig gezicht! Het hartje klopt ontzettend snel, duidelijk, regelmatig en gewoon perfect! De baby beweegt al en alles zit helemaal goed. De gyn snapte niet waarom ik me toch beetje druk maakte, hij had toch uitgelegd dat dat normaal was?! Hihi.. maar goed, ik hoop dat jouw echo hetzelfde gaat!