Dankjewel allemaal Ik kan het allemaal best prima verwerken hoor, ik wist dit namelijk, mij gevoel zei vanaf het begin dat het niet goed zat, wonderlijk toch he, dat oer-gevoel van en vrouw! Ik bloed elke dag en beetje, ik denk niet dat het uit zichzelf komt, ik wacht op de oproep van de gyn. Ik vind het wel eng, zo'n behandeling, of het krijgen van en miskraam, het wachten er op is ook heel rot. Ik werd vanochtend ook nog eens wakker, met koorts en overal spierpijn, ik ben nu een beetje stumperig hihi Zucht... nou ja, ik ben blij als dit allemaal achter de rug is straks, ik vond dit een heel lange vervelende 6 weken...en k hoop dat vk's en gyn's beter luisteren naar het gevoel van een vrouw in vervolg, we hebben dat voor niks!
Hé bah wat lees ik nu Mijn schoonzus heeft 1 keer een miskraam gehad en een zoontje die niet gezond was en weggehaald moest worden met 15 weken en bij alle twee die zwangerschappen had ze geen goed gevoel en zat het dus ook niet goed. Bij haar dochter had ze gelijk een goed gevoel en bij haar dochtertje die nu bijna 2 maanden is had ze ook gelijk een goed gevoel. Ik denk idd dat je gevoel genoeg zegt of het wel of niet goed zit(niet altijd natuurlijk maar vaak wel) Ik had bij Wessel ook gelijk een super goed gevoel,ik had natuurlijk wel angst en dat ik soms bang was maar dat heeft denk ik wel iedere zwangere vrouw. Ik hoop voor jou dat het snel achter de rug is want een miskraam lijkt me vreselijk,sterkte!