Hey meiden, Ik heb even een vraagje; mijn vriend heeft zaad van ICSI kwaliteit, althans dat horen we in mei helemaal zeker maar ik ga ervan uit...Ondanks deze tegenslag merk ik dat ik toch hoop blijf houden op een spontane zwangerschap; ongetwijfeld tegen beter weten in en omdat ik nog eventjes (heel graag) mijn kop in het zand wil steken maar ja, hoop doet leven meiden... Mijn vraag is, kennen jullie succesverhalen van meiden die toch spontaan zwanger zijn geworden ondanks dat het zaad van ICSI kwaliteit is? Weten jullie hoe groot de kans is dat dit kan gebeuren? Thanxs en allemaal heel veel succes in het hele mmm gebeuren! x
toevallig ken ik een verhaal van een stel dat met ISCI zwanger is geraakt, en 1 maand nadat ze bevallen was, was ze natuurlijk zwanger. Die hebben 2 kids in een jaar gehad.... dus het is mogelijk maar de kans is wel klein... ik had hetzelfde wilde het ook niet weten en hoopte dat het natuurlijk gebeurde maar die kans is zo ontzettend klein...
Jep, 1 van de Walvisjes! Een dochter via ICSI en net na een mislukte ICSI behandeling raakte ze spontaan zwanger! Een prachtige knul heeft hun gezin verreikt.
Ik ken meerdere succesverhalen. Maar hoop houden is niet verkeerd hoor! Zolang je ook maar onthoud dat de kans groter is dat het niet zonder hulp zal lukken. Mijn man is onvruchtbaar en zelfs ik hou hoop Zoals je al zegt, hoop doet leven. Het is mijn manier om ermee om te gaan. Liefs Dreamer
Op de 1 of andere manier toch lekker om te lezen Maar, ik weet wat jullie zeggen klopt, je mag hopen maar je moet ook heel goed weten dat het zeer waarschijnlijk niet lukt via ICSI.... Thanxs!!!!!!
Ik ken ook een stel die hun 1e via ICSI hebben gekregen en de 2e spontaan. En nog een ander stel, die net als wij bezig waren met ICSI, 2 mislukte behandelingen achter de rug, en nu spontaan zwanger is van de 1e. Hoop doet leven, maar de kans is wel zeer klein. Ik heb ook altijd het gevoel dat zoiets alleen maar anderen overkomt en niet ons...