Help! Heb zulke koude voeten.. Continu sokken aan met slofjes, maar no helpt niet. Met een dekentje eroverheen en nog steeds hele koude voeten! Dit herken ik niet van mijn eerste zwangerschap. Wie ook!? Tijdens t slapen sokken aan.. halverwege de nacht trek ik ze dan wel uit maar echt.. kom anders niet in slaap! Morgen 8 weken zwanger als t goed is
Ik ben nu 5+3 maar ook geregeld zeer koude voeten. Ik heb thuis 2 van die platte waterkruiken en fleece laagje erom en ook 2 van die pittenzakje voor in de magnetron. Ik gebruik ze haast dagelijks. Gewoon voor op de bank maar zeker wanneer ik wil slapen. Ik kan ook met koude voeten echt niet in slaap komen. Ik slaap nog met een fleecedeken en dan ons normale dekbed erover.
Ik had juist tergend warme voeten! Ik lag heel de nacht met mn voeten buiten de dekens terwijl het echt midden winter was. En het grappige was dat ik normaal echt een flinke koukleum ben en altijd koude voeten heb...
Ik heb normaal ook koude voeten en nu juist warme voeten. Opzich wel fijn als dag kan blijven na mijn zwangerschap
Hahaha ja bij mijn dochtertje had ik t alleen tijdens de bevallig. Nu echt de hele dag door 😅