Hoi dames, Omze kleine meid is altijd al een drukte makertje geweest. Maar de afgelopen 24 uur is ze constant aan het bewegen draaien schoppen en woelen. Volgens mij heeft ze geen moment geslapen. Hebben jullie tips om de kleine wat rustiger te krijgen? Papa's hand helpt niet, douchen of in bad gaan word ze nog actiever van, en als ik zelf ga liggen lijkt het alsof zij mijn energie gebruikt. Mijn buik voelt inmiddels blauw en ik ben bekaf
Kindjes worden in slaap gewiegd doordat de moeder lekker aan het wandelen of iig in beweging is Doordat je zo lekker stil gaat liggen, wordt/blijft de kleine wakker.
Héél herkenbaar!! Hier ook een echte druktemaker. Van zodra ik ga zitten of het iets rustiger aan doe dan word onze meid al wakker en is het een geshot en gewoel in mijn buik. En elke dag begint het meer en meer pijn te doen. Vooral mijn ribben zijn helemaal beurs . Jammer genoeg is er niets aan te doen. Je kan immers niet héél de dag in de weer zijn hé . En ik moet zeggen dat als ze eens 10 min stil is dat ik dan ook weer ongerust word, dan ben ik al bang dat er iets mis is. Dus het zal ook nooit goed zijn . Nog even!! Sterkte!
ik ben vanmorgen maar weer eerder uit bed gegaan omdat onze zoon mij helemaal 'open krast' met zijn voetjes. zo voelt het tenminste gelukkig ben ik nog lekker aan het werk, werk in de zorg dus ben ook de hele dag fysiek bezig. dus dan is de baby lekker rustig. maar inderdaad zodra ik thuis even rustig ga liggen veranderd m'n buik weer in een golfslagbad.... heb nog geen andere remedie gevonden dan lekker lichamelijk lekker bezig blijven
Hier hetzelfde! Ik ga de strijd aan: zelf ook lekker in de weer. En soms als ze echt pijnlijk aan het doen is duw ik haar eventjes weer terug..dit kleintje denkt volgensmij dat ze er aan de zijkanten uitmoet in plaats van aan de onderkant, dus soms is dat echt te pijnlijk, dan pak ik haar vast en duw haar voorzichtig weer terug. Voor de rest vind ik het wel gezellig en neem ik het pijnlijke voor lief, en inderdaad..als ik haar eventjes wat langer niet voel vraag ik meteen of alles wel goed zit daarbinnen, hehe. Misschien ook eventjes je eetpatroon onder de loep nemen?
Mijn kleintje is normaal gesproken niet heel erg uitbundig, maar de laatste 2 dagen lijkt het wel een feestje in m'n buik hahaha! Tot nu toe werkt bij mij een hand op m'n buik rustgevend, ben benieuwd goelag dat nog helpt
Ja lastig! Ik heb ook een kleine druktemaker in mijn buik. Heeft er vooral een handje van mij te schoppen als ik lekker aan het eten ben. Mijn maag/darmen maken zeker te veel herrie haha. Ben zo hard geschopt dat kleine ook gezorgd heeft voor een gekneusde rib Het helpt bij mij wel als papa zijn hand erop legt, maar zodra die hand eraf gaat wordt ik meteen weer heel hard geschopt. Zoals anderen zeggen: als je beweegt, gaat de kleine lekker slapen. En hoe vervelend het soms kan zijn: er ook van genieten. Ik vind het zelf altijd wel een hele fijne bevestiging dat de kleine het goed heeft en lekker al zijn ledematen aan het uitproberen is.
Ooooh wat fijn dat ik niet de enige ben Ik denk dat ik maar eens ga proberen om te zwemmen als ze weer zo actief is. Zwembad zit hier om de hoek. Een vriendin kwam met de tip...ben benieuwd. Nlg even volhouden haha. Vandaag een bolle buik shoot gehad en moest gewoon een paar keer zitten...zo druk was ze.