Dames even een vraagje voor de profs haha Welke test is nou gevoeliger de action OF de digitale van clear blue?
Geen prof op gebied van het doen van testjes.....wel een prof van zwangerschapstesten beoordelen maar de action is volgens mij net iets gevoeliger. Ik zie bij vriendinnen vaker dat de action (te) laat een streepje laate zien waarvan je normaal gesproken zou zeggen dat het een indroger is maar 1 aan 2 dagen later steeds meer binnen de tijd wat meer kleur krijgt
Aha! Dank je wel ik had namelijk ergens gelezen dat de digitale (alle) wat minder gevoelig zijn vandaar
Ligt er aan welke digitale . Ze werken allebei met streepjes... enkel worden de streepjes niet afgelezen door jouw oog, maar een optisch oog. Die met indicator heeft een gevoeliger optisch oog dan die zonder indicator. Dus de met indicator is gevoeliger. Verschil tussen de action test en een digitale is dus de gevoeligheid van dat oog. Daar waar wij bij de actiontest blijven turen, doet een digitale dat natuurlijk niet Het is dus daarom niet te zeggen welke vd 2 (action of digi cb) gevoeliger is . Wel kan je zeggen dat onze eigen ogen gevoeliger zijn dan de optische ogen en dus ook vage streepjes waarnemen, waar de digi niet op zou reageren dus.
Ja klopt wat je zegt inderdaad! Ik had m die tijd niet uit elkaar gehaald want had met de action die ochtend wel een knaller 4 dagen voor nod en die avond ervoor juist licht streepje maar ik had toen echt veel gedronken. Maar dan is dat ook zo met die digitale ovulatie testen toch. Ja iedereen heeft bijna een 2de streep op de test dus dat zegt niks maar je kan wel zien als het wat donker wordt dat je lh piek begint te komen.
net een test gedaan en ik zelf zie duidelijk oploop. in het echt is ie iets duidelijker en roze dan op de foto
Streepje ziet er idd beter uit! Spannend! Nogmaals heb ik geen flauw idee hoe een oploop precies moet zijn, maar je testen worden iig donkerder!
Zeker duidelijker geworden, ik hoop voor je dat ie gaat knallen over een paar dagen en je gewoon een wat late innesteling hebt gehad!
ik heb nog 2testen van kv, die ga ik komende twee dagen smorgens gebruiken om oploop te zien. alleen heb ik het idee dat die testen(2v5) slechter zijn geworden?? net getest(avond urine dus) met action en zie wel een duidelijkere streep...?
Ik zie nu idd wel een oploop Misschien dus toch een late innesteling. En ook de action is idd duidelijk. De kV droogt ook langzamer op de laatste tijd. Gefeliciteerd
ik denk dat ik vanavond ook een action test ga doen en morgen laatste kruidvat 2v5 en ga weer testen van action halen. kruidvat testen worden naar mijn idee moeilijk donkerder en duurt zeker langer dan 4-5 min dat ze echt op kleur zijn.
ik zou deze opmerking ff naast je neerleggen. Maar ik zou je wel aanraden om voor je eigen gemoedsrust niet iedere dag te testen. Het verschil is dan niet zo groot en dat maakt je onnodig onzeker. 1 keer in de 2 of 3 dagen geeft je veel meer zekerheid.