Hoi allemaal, De knoop is doorgehakt, wij willen binnenkort voor een 2e kindje gaan. Bij mijn dochter was het na 8 maanden raak, nu ben ik gewoon erg nieuwsgierig hoe het bij jullie bij een 2e ging vergeleken bij de 1e. Ik weet dat het allemaal niks zegt het is gewoon pure interesse. Vind het toch allemaal wel weer spannend! Dus na hoeveel rondes was het bij jullie 1e en 2e raak?
1e - 1e ronde 2e - 2e ronde ....Heel veel voorpret gewenst...Vind het weer net zo spannend als bij de eerste...
Dat is snel! Haha ja ik dacht een 2e is toch anders maar ben weer net zo zenuwachtig en ongeduldig als dat ik bij de 1e was
Rondes waren moeilijk te tellen (heel onregelmatige cyclus) 1e: 14 maanden 2e: 1 maand 3e: 11 maanden
1e tweede ronde 2e tweede ronde Na het stoppen van de pil een keer ongesteld geworden en toen raak, en toen na het stoppen van borstvoeding een keer ongesteld geworden en nu zwanger van nummer twee.. Hoop dat het snel raak is, spannend !!
Geen peil op te trekken dus ik werd dwars Door de pil ongesteld vorige week ( was erg ziek geweest) dus nu de pil maar gelijk links laten liggen en maar kijken wat er gaat gebeuren.. sinds gister weer mijn 1e echte ongi dus ben benieuwd
1e keer zwanger, ronde 7, mooie dochter 2e keer zwanger, ronde 6 eindigde in MK met 12 weken 3e keer zwanger, 1 maand na curretage, mooie dochter Zit nu in 2e ronde proberen voor 3e kindje
Hey een bekende. Alleen ff je echte naam kwijt. wij zijn augustus er ook voor gegaan en ben nu in de 1e ronde meteen zwanger.
Wat goed nieuws zeg! Charise is ook weer zwanger we kunnen zo weer een nieuw clubje starten hihi hopelijk volgen wij snel!
Eerste kindje in eerste ronde en voor tweede nog bezig. Gaan de vierde ronde in. Beetje teleurgesteld dat t nu niet vlug gaat.... Maar goed. Eigenlijk nog maar net begonnen.