ik heb al heel lang zeker 2jaar(is lang voor mij) ..een kidnerwens en heb het ook mijn vriend verteld. hij zei ere eerst niet veel van ,maar nu kwam ik gister avond laat thuis van me werkis hij op internet aan hetkijken van speen tot bedje.en alle prijzen aan het opschrijven hoeveel het zou kosten allemaal.toch een teken dat hij erook aan denkt nu gingen we gisteravond klussen maar dan tochw eer met condoom. dat snap ikd anw eer niet.wil zo graag zo'n klein hummeltje.krijg er vlinders van in me buik. nog paar dagen en dan is me eisprong we hebbe nog de tijd toch? wou eve me verhaal kwijt
hoi meid misschien eens goed met je vriend erover praten en vragen waarom hij dan alle prijzen wil weten enzo en dan toch met condoom wil doen misschien is ie er nog niet helemaal klaar voor hopelijk komen jullie eruit en gaan jullie ervoor succes
ja nog eve wachte hij belde net hij wil zeker weten ook een kleine moest alles bij elkaar optellen van hem wathij heeft opgeschreven. hij zei nog eve geduld hebbe en datw e het zeker gaan proberen maar hije r nog een nachtje over moest slapen
Er samen over praten blijft belangrijk. Je kunt niet een conclusie trekken allen uit wat je ziet (dat hij info zoekt op Internet), maar daarna moet je er ook over praten. Anders komen er misverstanden en dat is jammer. Want dan ben jij teleurgesteld dat hij toch nog naar een condoom grijpt. Wel goed dat hij dat eerlijk zegt, dat hij er nog over na wil denken, misschien aan het idee wennen.
Je moet het er wel met zijn tweeen over eens zijn. En als hij toch een besluit neemt dan zijn jullie nog voor je eisprong. Gr Droom
En anders over een tijdje. Hij staat er in het geheel niet negatief tegenover als het zo hoor, dus hij komt echt wel tot de conclusie dat het ook wel mogelijk is (financieel bedoel ik) hij weet namelijk al dat ie het graag wil, anders ga je geen dingen uitrekenen, toch? Soms hebben mannen wat meer tijd nodig en een extra bevestiging (zijn berekening) Komt echt goed!
Gun hem even de tijd. Mijn man wou ook dat ik vóór de bruiloft al stopte met de pil, maar ik wou eerst ook alles (financieel) op een rijtje hebben. Ondertussen ben ik eind mei met de pil gestopt. Denk dat het met jou en je vriend helemaal goed komt!
Je moet inderdaad een beetje geduld met hem hebben, het is tenslotte al heel wat dat hij er overna denkt! Praten is het belangrijkste wat je moet doen. Ga er even rustig voor zitten want over de telefoon lukt dat natuurlijk niet zo goed. Ik vind het heel goed van hem dat hij kijkt of jullie het wel kunnen betalen en wat het allemaal kost. Als hij er dan aan begint dan heeft hij er goed over na gedacht! succes