Wanneer nou?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jaimy en remco, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj lieve meiden ^^
    Ik ben 3 maanden geleden bevallen van een zoontje lorenzo. ik heb een erg zwaren zwangerschap gehad en erg zwaren bevalling ik ben nog aan bij komen. Ondanks dat ik mijn zwangerschap helemaal niet leuk vondt ben ik zo blij met mijn ventje. Ik ben altijd enigst kind geweest en wilde altijd broertje of zusje die ik nooit heb gekregen. Ik en mijn vriend willen heel erg graag een broertje of zusje voor lorenzo waar iej mee kan spelen maar wij willen nou nie heel veel leefdtijd verschil tussen hebben. eigenlijk kriebeld het nu allemaal. maar ik ben nog steeds niet helemaal in de weer normaal liep ik naar me schoonmoeder in zelfde dorp maar lukt me nu nog niet. bleek ook dat ik oververmoeid was zij de dokter omdat ik al weken niet goed slaap (heel slecht) Maar wie heeft dit nou nog meer gehad die ook al kleine wil niet te veel leefdtijd verschil willen tussen hebben maar niet weten wanneer. dikke kus Jaimy

2. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Hoi, Wat leuk eigenlijk dat het alweer kriebelt als je het zo zwaar hebt gehad.
    Niemand kan je vertellen wat het goeie moment is, maar als ik je verhaal lees, heb ik toch het gevoel dat het voor jouzelf nog veel te vroeg is. Je bent net bevallen en ook nog oververmoeid. Ik zou toch nog even geduld hebben, tot je meer gewend bent aan 1 kind.. Zwanger zijn is toch nog vermoeiender als je al een klein kind hebt!

Geniet ervan.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou ook zeker even wachten tot je je weer helemaal jezelf voelt.. lijkt me belangrijker dat jij de zwangerschap aan kan en je zoontje ook alles kan geven als dat de kids qua leeftijd dicht bij elkaar zitten..

Het is trouwens ook niet gezegd dat je direct weer zwanger bent..dus ik zou gewoon pas beginnen als je jezelf weer lekker voelt.. wat heb je eraan als je de halve zwangerschap je beroerd voelt of misschien wel plat moet..

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zou gewoon even jezelf 9 maanden ontzwangeren gunnen maar niet alleen jezelf OOK jullie zoontje! Lekker van hem genieten er komen nog periodes die ik zwaarder vond als het begin (dan slapen ze zodat continue) en het is fijn als ze al een beetje kunnen lopen als je zwanger bent.

Even een beetje rust voor je lichaam maar ook gewoon even gewoon kunnen genieten van je kind en niet weer moe in een volgende zwangerschap duikelen en dan dingetjes "missen" van je kindje omdat je je niet lekker voelt of te moe bent.

Ik zie het echt als een grootr pluspunt dat Dean al kan lopen (hij weegt nu 11 kilo ergens) maar ook heb ik gewoon intens genoten van al zijn eerstes net als ieder kind verdiend vind ik..

Deel Deze Pagina