Hallo Wij zijn nu de 5e ronde gestart voor ons eerste kindje. Ronde drie ben ik een week overtijd gegaan (terwijl ik een regelmatige cyclus had), maar dat lag vast nog aan het ontpillen. Een week na mijn ongi had ik plots een donkerrode, bijna zwarte klonter bloed aan mijn papiertje, de rest van de dag nog donkerrood bloed (niet veel) en daarna nergens meer last van. Ronde 4 was mijn cyclus weer regelmatig en ben ik perfect op tijd ongi geworden. Nu zijn we weer 8 dagen verder, maar daarnet had ik weer donkerrood bloed aan mijn papiertje hangen, een hele klodder. Ben ondertussen nog tweemaal naar het toilet geweest en er hangt telkens niets in mijn slipje, maar bij het afvegen komt er altijd wel wat bloed mee. Kunt u mij wat meer vertellen? Ik maak me een beetje zorgen. Alvast bedankt.
Hoi, Ik begrijp dat je nu dus in het begin van je cyclus bloedverlies hebt. Ik zou niet weten hoe dit kan om eerlijk te zijn. Misschien dat het niet zwangerschapsgerelateerd is, maar een andere oorzaak heeft. Ik zou het even met je huisarts bespreken. Groeten Evelien