Te veel afvallen

Discussie in 'De lounge' gestart door charliebradbury, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Hoi meiden,

Ik ben 1.75 en weeg nu 61 kilo ik ben in een half jaar ongeveer 14 kilo kwijt geraakt eerst dacht de dokter aan stress maar moet nu toch maar bloedprikken op allergieeen ook omdat ik heel vaak buikpijn heb als hier niets uitkomt moet ik naar de internist (brrr).
    Ik voel me zo moe en lamlendig en ik ben gewoon echt te dun ik kan nu maat 34 aan... terwijl ik altijd maat 40/42 had en ik val nog elke keer af!
    Ook heb ik het vaak koud.
    Ik eet goed en let ook niet meer op een koekje meer of minder maar het lijkt allemaal niet te helpen...
    Wie heeft de tip of heeft dit meegemaakt en wat kwam er bij jou uit het onderzoek?

Groetjes charlie

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wordt er ook naar je schildklier gekeken? Deze klachten komen echt overeen met te snel werkende schildklier....

3. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    ja dat was het niet.....

4. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn moeder viel op haar vijftigste uit het niets heel veel af. Ook veel buikpijn en winden laten. Na vele onderzoeken bleek ze coeliakie te hebben en was haar darm zodanig aangetast dat ze totaal geen voedingsstoffen op kon nemen. Nu een glutenvrij dieet en alles is weer normaal.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik zou zeggen b12 of schildklier, maar voornamelijk schildklier. Heb je ook de waardes van je bloeduitslagen?

6. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Ik ben ooit ook eens drastisch afgevallen (tot maat 34 zelfs te groot werd), zomaar uit het niks in een hele korte tijd. Heel veel onderzoeken gehad, later ook nog darmonderzoeken, maar er is nooit wat uitgekomen. De kilo's zijn er ook gewoon weer door de jaren heen erbij gekomen.

Wat het is geweest? Geen idee. Ik denk dat het bij mij toen een combinatie was van heel veel roken, redbull, fulltime werken en naar school, en elke avond de hort op (doordeweeks altijd wel ergens naar toen en op vrijdag en zaterdag de hele nacht stappen). Ik kreeg ook continu het commentaar of ik een eetprobleem had, terwijl ik toch echt meer dan genoeg at op een dag. En of ik een drugsprobleem had (terwijl ik geen drugs gebruikte of iets dergelijks).

Ik weet niet of er iets veranderd is in je levensstijl, of je ineens meer stress hebt of juist ineens veel minder? Of dat je het ineens heel druk hebt in verhouding tot eerst?

Hopelijk vinden ze bij jou wel snel een oorzaak, want blijven afvallen terwijl je dat helemaal niet wilt is zeker niet leuk! En de bijkomende klachten zoals moe en het altijd koud hebben kunnen ook een behoorlijke impact op je leven hebben, waar je helemaal niet op zit te wachten.

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Stress? Prikkelbare (spastische) darm? (Gluten)allergie?

Deel Deze Pagina