Even klagen hoor. Ik geef bv en mijn vriend is hard aan het werk. Ik vind dan ook dat hij er 's nachts niet uit hoeft voor onze zon. Ik heb liever dat een van ons goed uit gerust is zodat hij de ander kan ondersteunen. Maar nu komt het irritante: zodra ik er 's nachts uit à voor mijn zoon en ik kom terug dan ligt mijn vriend steevast aan mijn kantje en moet ik hem wegduwen. Overdag kan ik er wel om lachen maar 's nachts vind i te zwaar irritant. Zijn er nog meer mama's die tegen dit soort dingen aanlopen. X jalou
ja heel herkenbaar, mijn vriend rolt dan helemaal in het deken waardoor ik bijna geen deken heb, ligt regelmatig aan mijn kant van het bed zo irritant.
Hier hoef ik er niet uit dus dat scheelt. Wat ik wel irritant vind is als de jongste tegen de ochtend een uur bezig is om weer in slaap te komen, de oudste ligt er vaak ook al bij dus die is dan ook wakker. En dan gaat hij op een andere kamer liggen en verder slapen. Snap het ook wel, hij moet weer werken maar ik wil toch ook wel graag nog even slapen.
Hier gelukkig geen rollende vriend. Wel 1 die snurkt. Oplossing: oordopjes. (en ja ik hoor de kleine nog steeds) En oplossing voor het wegtrekken van het deken: wij hebben elk ons eigen deen.
Wel een voordeel jouwn kant is lekker voorgewarmd hihi. Hier blijft hij gelukkig lekker op zijn eigen kant liggen en van de dekens blijft hij ook af.
Hier ligt mijn man een paar nachten per week in de logeerkamer en sowieso slaapt J. naast mij, dus ik hoef er 's nachts niet uit, dus dan kan hij mijn plekje ook niet inpikken haha. Kun je niet een kussen oid tegen zijn rug aanleggen als je opstaat, dan kan hij toch niet zo makkelijk omrollen.
Oh ja, leuk is dat 's nachts. Ik zou er bovenop gaan liggen Ik gok eerder dat mijn man mij irritant vindt, ik word namelijk niet wakker als dochter huilt Vind ik heel erg van mezelf. Ik hoor het wel ergens in de verte, maar ik heb niet her benul dat ik echt wakker moet worden en er naar toe moet, zo vast slaap ik. Man slaapt heel licht en gaat er dus altijd uit. In tegenstelling tot mij slaapt ie daarna ook zo weer in, ik lig rustig nog een uur te draaien. Hij zegt dat ie het niet erg vindt, maar soms voel ik me er wel lullig over hoor.
Ik vind het eigenlijk best grappig En nee, geen last van... De laatste weken slaapt ons mannetje tussen ons in, dus we kunnen geen kant op... Als jullie nu eens vast van kant wisselen?
Hihihi..nergens last van hoor..maar zoontje slaapt naast mij in zn ledikantje en ik voed in mijn bed, gewoon flesje....geen probleem met mijn man hihi..