Erg irritant 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jalou, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Even klagen hoor.
    Ik geef bv en mijn vriend is hard aan het werk. Ik vind dan ook dat hij er 's nachts niet uit hoeft voor onze zon. Ik heb liever dat een van ons goed uit gerust is zodat hij de ander kan ondersteunen.

Maar nu komt het irritante: zodra ik er 's nachts uit à voor mijn zoon en ik kom terug dan ligt mijn vriend steevast aan mijn kantje en moet ik hem wegduwen. Overdag kan ik er wel om lachen maar 's nachts vind i te zwaar irritant.

Zijn er nog meer mama's die tegen dit soort dingen aanlopen.

X jalou

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja heel herkenbaar, mijn vriend rolt dan helemaal in het deken waardoor ik bijna geen deken heb, ligt regelmatig aan mijn kant van het bed zo irritant.

3. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mijn vriend snurkt. En hard ook! En zie dan maar weer in slaap te komen na een nachtvoeding :(

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier hoef ik er niet uit dus dat scheelt. Wat ik wel irritant vind is als de jongste tegen de ochtend een uur bezig is om weer in slaap te komen, de oudste ligt er vaak ook al bij dus die is dan ook wakker. En dan gaat hij op een andere kamer liggen en verder slapen. Snap het ook wel, hij moet weer werken maar ik wil toch ook wel graag nog even slapen.

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    dit!!!

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hahaha.. Herkenbaar! Ik geef hem een goede zet, en anders een trap ;) dan rolt hij wel terug.

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    hahaha herkeenbaar..... misschien ligt jij kantje wel lekkerder ;) maar ga dan op zijn kantje leggen??

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hier gelukkig geen rollende vriend. Wel 1 die snurkt. :p
    Oplossing: oordopjes. :) (en ja ik hoor de kleine nog steeds)
    En oplossing voor het wegtrekken van het deken: wij hebben elk ons eigen deen. :D

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Wel een voordeel jouwn kant is lekker voorgewarmd hihi.

Hier blijft hij gelukkig lekker op zijn eigen kant liggen en van de dekens blijft hij ook af.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Hier ligt mijn man een paar nachten per week in de logeerkamer en sowieso slaapt J. naast mij, dus ik hoef er 's nachts niet uit, dus dan kan hij mijn plekje ook niet inpikken haha.

Kun je niet een kussen oid tegen zijn rug aanleggen als je opstaat, dan kan hij toch niet zo makkelijk omrollen.

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh ja, leuk is dat 's nachts. Ik zou er bovenop gaan liggen ;)

Ik gok eerder dat mijn man mij irritant vindt, ik word namelijk niet wakker als dochter huilt ;) Vind ik heel erg van mezelf. Ik hoor het wel ergens in de verte, maar ik heb niet her benul dat ik echt wakker moet worden en er naar toe moet, zo vast slaap ik. Man slaapt heel licht en gaat er dus altijd uit. In tegenstelling tot mij slaapt ie daarna ook zo weer in, ik lig rustig nog een uur te draaien. Hij zegt dat ie het niet erg vindt, maar soms voel ik me er wel lullig over hoor.

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik vind het eigenlijk best grappig:D En nee, geen last van... De laatste weken slaapt ons mannetje tussen ons in, dus we kunnen geen kant op...

Als jullie nu eens vast van kant wisselen?

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihihi..nergens last van hoor..maar zoontje slaapt naast mij in zn ledikantje en ik voed in mijn bed, gewoon flesje....geen probleem met mijn man hihi..

Deel Deze Pagina