Ik heb even een vraagje over voeding Lucas is nu net 5 maanden, hij krijgt 5 flessen van 180 + 6 schepjes. Om 7.00 uur - 10.00 uur - 13.00 uur - 16.00 uur en 19.00 uur. Het cb heeft me geadviseerd om hem de eerste 6 maanden geen bijvoeding te geven, vanwege km allergie die heel erg voorkomt in m'n man zn familie. Nu merk ik heel erg aan Lucas dat hij toch wat extra's nodig heeft.. Veel happen, moeilijk fles drinken en wordt smorgens eerder wakker. Kan het kwaad om hem toch een papfles te geven bijv. s'avonds? Of is dat ook allergie-gevoelig? Of is er een andere oplossing waar ik niks van weet ( ben nog niet zo thuis in alle voedingsoorten ) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Een papfles is ook bijvoeding. Zou ik niet doen. En zeker als hij moeilijk zijn fles drinkt is hij niet aan pap toe. Misschien maakt het uit als je de flessen op verzoek gaat geven?
Je zou de flessen ook iets voller kunnen maken? De kans is dan aanwezig dat ie per fles meer verzadigd is en zelfs meer tijd tussen de flessen laat zodat je op 4 flessen uitkomt.