10 dagen na ovitrelle, vandaag 8 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door paniekertje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    #1 paniekertje, 1 feb 2013
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
    Hoi Ladies,

Dinsdagavond 22-1 om 22 uur ovitrelle gespoten en donderdag 24-1 eerste IUI. 's Avonds eisprong gevoeld.
    Voel me zo anders en heb echt enorme testdrang. Vandaag na werk testje gedaan na 3 uur plas ophouden. Wat denken jullie, nog van de ovitrelle of ben ik zelf al HCG aan het maken? Zooo spannend! Sowieso morgen weer testen met KV!

Edit, nu na 3 kwartier ofzo staan er 2 hele lichte roze lijntjes naast de teststreep. Vaaaaag.

Bijgevoegde bestanden:

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Zie iets heeel lichts, maar je bent wel erg vroeg dus durf niet teveel te zeggen, hopelijk over n paar dagen een mooie duidelijke test! Succes :)

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Er valt echt met geen enkele redelijkheid iets over te zeggen. Bij mij duurt het soms wel 12 dagen voor de Pregnyl uit mn lijf is en in een andere cyclus duurt het maar 8 dagen. Het kan oud of nieuw HCG zijn, enige manier om erachter te komen is wachten en nog een keer testen, maar dat wist ze zelf ook al :p.

En twee streepjes naast de controle streep zien lijkt me een teken dat de test misschien niet helemaal goed is. Succes!

4. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Je zit inderdaad net op het randje. Ik hoop voor je dat je over 2 dagen een positieve test hebt!

Dalysa vindt dit leuk.
  5. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Paniekertje, bedankt om te reageren op mijn topic ;)
    Ik vrees ervoor dat dit nog van de ovitrelle kan zijn,.. 8dpo is erg vroeg. Die kruidvat testen geven bijna iedere keer na een tijdje twee lijntjes! Over 2 dagen terug?

6. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik denk ook van de ovitrelle, zostraks rond kwart voor 5 nog een testje gedaan na dik 4 uur plas ophouden en die was alweer een stuk lichter als deze. Maar goed, ben nog erg vroeg, dus kan nog alle kanten op. Hopelijk over een paar dagen een streep van mezelf!

Heb het testje even met beetje water gespoeld en toen gingen die roze streepjes wel weg, opgedroogd is ie iets beter te zien. Ik ervaar nu wel dat je het in het echt veel beter ziet dan op de foto. Lastig om dan naar jullie over te brengen!

Bijgevoegde bestanden:

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend meid,ik duim voor je!!;)

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik denk dat het de ovitrelle nog is.
    Als je op 10 of 11 dpo weer test, en je ziet dan weer een streepje dan weet je zeker dat het niet meer van de ovitrelle is.

Succes met testen :D

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    ik duim dat je over 2dagen een mooie tweede streep heb staan

10. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    #10 paniekertje, 2 feb 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
    Gisteravond ook nog met een KV getest en die was veeeel lichter dan gistermiddag. Ow en zag in mn eerste berichtje een foutje staan, moet natuurlijk 2e IUI zijn ;)

Ongedurig als ik ben vandaag natuurlijk weer getest. Vanmorgen met ochtendurine en de kv gaf een super licht streepje en de zk omo-wit. Blijf toch krampjes houden en vanavond weer getest. KV geeft nu een mooie licht roze streep en ook de ZK heeft nu een mooi roze streepje, naar mijn idee zelfs iets beter te zien dan de KV. Dit kan toch niet meer van de ovitrelle zijn toch? Vanmorgen nagenoeg negatief en deze avond beide een roze streepje. Uiteraard morgen weer testen. Spannend!! Zo maar eens mn bedje opzoeken, zal wel niet veel van slapen komen ;)

(helaas laten de streepjes zich nog niet zo goed fotograferen :()

Bijgevoegde bestanden:

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie ze!!
    Spannend meid;)

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Volgens mij is het echt!!
    Dit kan niet meer van de ovitrelle zijn toch??

Bijgevoegde bestanden:

13. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Heb geen verstand van ovitrelle maar dit ziet er goed uit!!! Voorzichtig gefeliciteerd!
    (Is die kv test ook van vandaag? Daar zie ik maar moeilijk een streepje op)

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd, dit is niet meer ban de ovitrelle hoor.
    Ik teste op 10 dpo negatief met cb en 12 dpo positief.
    Nu gaan genieten :)

15. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ja, die kv laat zich helaas niet lekker fotograferen. Heb een foto met meerdere kv's. eerste van gistermiddag, tweede van gisteravond en onderste van vanmorgen. Hij is echt mooi donker en roze, maar krijg hem niet zo goed op de foto

En nog de zk van vanmorgen. Die is al een stuk duidelijker!

Bijgevoegde bestanden:

16. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Dankje Jane! Ik voel me ook echt zwanger, dus kan ook niet anders. Geloof ook niet meer dat het van de ovitrelle is, maar vriendinnen maakten me toch weer aant twijfelen. Ik ga lekker genieten :D

17. Vrouwtje83

8 sep 2012
    28
    0
    1
    NULL
    Utrecht
    Ik zeg gefeliciteerd!!!! Geniet ervan!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht

Goed zo meis, en nu hup een mooie banner maken :D

19. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Op deze foto zie je de kruidvat test inderdaad donkerder worden! Gefeliciteerd!!!

20. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    gefeliciteerd! mooie testen hoor, vooral die cb:D

Deel Deze Pagina