Wie kan mij antwoord geven???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mila, 3 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila

    Mila Actief lid

    1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Wie kan mij vertellen wanneer je eisprong komt na een miskraam???
    Is dat pas nadat het bloeden helemaal gestopt is????
    Ben nu al 10 dagen aan het vloeien en wil heel graag weten hoe het zit?????

    Alvast bedankt....
    Liefs...
    Mila
     
  2. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Ja, komt pas nadat het bloeden gestopt is, en dan is het nog niet te zeggen wanneer. dat is bij iedereen verschillend. Bij mij kwam de eisprong precies 3 weken na mijn miskraam ( ik voel m altijd vandaar dat ik dat weet ). maar nogmaals het kan ook langer duren , dat is echt bij iedereen verschillend


    Angelina
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Het is inderdaad bij iedereen verschillend! Sterkte ermee, liefs Jenny
     
  4. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik zou dat ook wel willen weten. Misschien kun je het aan de verloskundige vragen??? Ik heb een miskraam gehad. Begon vorige week woensdag. Ik vloei gelukkig niet meer. Bij mij heeft het bloeden niet echt lang geduurd. Van woensdagmiddag tot ongeveer zaterdagmiddag. Ik heb het vruchtje wel
    verloren. Ik was 6weken. Als je weer meer cervixslijm aanmaakt dan denk ik trouwens dat je een eisprong kunt verwachten, teminste dat denk ik ...?
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Het is inderdaad bij iedereen verschillend! Sterkte ermee, liefs Jenny
     
  6. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik zou dat ook wel willen weten. Misschien kun je het aan de verloskundige vragen??? Ik heb een miskraam gehad. Begon vorige week woensdag. Ik vloei gelukkig niet meer. Bij mij heeft het bloeden niet echt lang geduurd. Van woensdagmiddag tot ongeveer zaterdagmiddag. Ik heb het vruchtje wel
    verloren. Ik was 6weken. Als je weer meer cervixslijm aanmaakt dan denk ik trouwens dat je een eisprong kunt verwachten, teminste dat denk ik ...?
     
  7. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Na mijn eerste miskraam heb ik 16 dagen nadat ik bloed begon te verliezen mijn eisprong gehad. Ik voelde het en ik merkte het duidelijk aan het cervixslijm (doorzichtig en dun). Bij de tweede miskraam duurt het veel langer. Ik heb inmiddels drie weken geleden een curettage gehad en heb absoluut niet het idee dat mijn cyclus op gang begint te komen. Het ligt er misschien wel aan hoe lang de zwangerschap geduurd heeft en of het lichaam het zelf is gaan afstoten. Heel veel geduld hebben... en heel veel sterkte!

    liefs,
    Cleo
     
  8. Mila

    Mila Actief lid

    1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hello...

    Ik moest gister een echo laten maken om te kijken of alles "schoon" was maar helaas tot mijn verbazing zat alles er nog in....
    Weet ook niet wat er uitgevloeid is de laatste 11 dagen maar iig geen vruchtzakje....
    Vanmorgen naar de gyn geweest en gelijk een afspraak voor een curretage morgen....pffff echt eng!!!!

    Maar goed dan ben ik het wel kwijt en dan kunnen we weer een nieuwe poging gaan wagen...

    Ik denk ook dat door middel van je slijm kan zien wanner je ei komt na een miskraam of curretage....we zien wel...
    Iig heb over 3 weken waarschijnlijk weer een ei zei de gyn...ga met ovutesten aan de gang....

    Bedankt voor jullie reacties...
    Liefs...
    Mila
     
  9. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He Mila,

    Wat balen zeg dat je alsnog moet........
    Ik heb het ook gehad dus ik weet hoe jij je voelt.
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen morgen, het lichamelijke valt reuze mee maar het geestelijke tikt zwaar aan.
    Meid ik zal aan je denken morgen :)

    Even op je vraag over de eisprong terug te komen!
    Volgens mijn gynaecoloog krijg je pas weer een eisprong als je lichaam er weer klaar voor is om zwanger te worden.
    Het kan dus zijn dat je hem alweer krijgt voordat je zelfs weer voor de 1e keer ongesteld word maar ook pas als je een paar maanden verder bent. Dat is zoals de natuur het zelf regelt. Je lichaam geeft het allemaal zelf aan wat het wil en kan.

    liefs tiets
     
  10. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi Mila,
    Wat jammer. Heel veel succes bij de curettage.
    Mieltje
     
  11. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    heel veel sterkte meid,

    bij mij duurde het na de mk heel lang voor mijn gewone cyclus weer op gang was, dus ik denk dat het bij iedereen verschillend is.

    liefs fredje
     
  12. Mila

    Mila Actief lid

    1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Bedankt voor jullie lieve woorden....
    nog een paar uur en dan is het voorbij!!!
    Hopelijk zijn we allemaal in de zomer weer zwanger....
    En Tiets...zie dat je 4 dagen overtijd bent!!!
    Heb je al getest???

    Meld me morgen weer ff....
    Liefs..
    Indian
     
  13. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Mila,
    Heel veel succes vandaag. Misschien heb je het inmiddels achter de rug. Ik hoop dat het je mee is gevallen. Neem de tijd voor jezelf. Ik vond het psychisch erg zwaar na de curettage, lichamelijk viel het me wel mee.

    liefs,
    Cleo
     
  14. Mila

    Mila Actief lid

    1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi Meiden...

    Ben weer thuis....
    Het viel gelukkig reuze mee allemaal!!!!
    Werd om 1400 geholpen en om 1500 was ik weer bij...
    Mocht om 1700 weer naar huis....
    Ben lekker vertroelteld door me schoonouders....
    Heb vrijwel geen last van me buik alleen vloei ik nog een beetje....
    Ik was helemaal niet nerveus...heel raar ik had zoiets van laat het maar gebeuren ik vind het goed.....
    Ben nu zo blij dat het eruit is allemaal....
    Nu weer zwanger worden, alles is achter de rug we kunnen er weer tegenaan!!!
    Vriendje komt onverwachts het weekend thuis..ben zo blij mee!!!!
    Doe vandaag lekker rustig aan.....

    Liefs...
    Mila
     
  15. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Wat fijn dat je het meegevallen is! Lekker laten vertroetelen en ik hoop dat alles snel weer helemaal goed met je gaat! Hopelijk snel op naar de volgende goede zwangerschap!

    liefs,
    Cleo
     
  16. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Inderdaad fijn dat het is meegevallen, het is al erg genoeg. Ik wens jullie heel veel sterkte, liefs Jenny
     

Deel Deze Pagina