Ik ben op zoek naar een goede, snelle en niet te dure flessenwarmer. Ik kolf en bewaar de melk in medela flesjes en geef de voeding in de difrax s fles. Dus die moeten erin passen. Iemand tips mbt merk flessenwarmer en waar te koop?
Hier een van prenatal zelf.. Kostte toen iets van 15, weet niet precies wat die nu kost, maar zal vast niet gek duur zijn. Kan ook in de auto ed.
Ik hebeen bib ' sec condes, ideaal ding. Makkelijk met verwarmen, op de vrijmarkt gekocht, maar ze staan ook wel op mp.
Je moet opletten dat ze niet te snel opwarmen volgens mij want dan gaat er een hoop aan voedingswaarde kapot. Ik had eerst die van avent, en gelukkig heb ik die getest met een flesje gevuld met water. binnen een minuut het flesje warm ja, zo heet dat ik het flesje niet kon pakken met mijn handen! terug gebracht na de winkel en geld terug gekregen. (ik had van te voren duidelijk aangegeven dat ik niet wilde dat de temperatuur boven de 35 graden uitkwam.... ) Nu verwarm ik de voeding dus met zon ouderwetse flessenwarmer, gewoon in een waterbadje die op een temperatuur wordt gehouden van 35 graden. Ideaal! Maar het duur wel even voordat de melk warm is. Maar er gaan geen voedingsstoffen kapot!
waar koop je die ouderwetse flessenwarmer? Ik vind het maar lastig. Wil wel graag dat het een beetje snel verwarmd maar het belangrijkste is natuurlijk dat de kwaliteit goed blijft.
wij hebben deze en zijn er heel tevreden over. Topcom kf-4301 prijzen - Goedkope flessenwarmer KIESKEURIG
Koop in ieder geval niet die van Alecto! dat duurt echt minstens 20 minuten voor de fles een beetje warm is. Ik heb gewoon de borstvoeding in de magenetron opgewarmd. Zolang je het maar op lage temp en en de fles goed door je handen rolt kon dit ook.
Hoe lang doet deze erover en welke flesjes gebruik je? Ik hoorde namelijk dat niet alle flesjes in alle verwarmers passen.
Ik gebruik aventflesjes en potjes om op te warmen, Maar ik voed onze baby met vaculess. Hij kreeg enorme kramp van aventflessen maar ja hier kolf ik nu eenmaal mee Maar er kan bijna alle flesjes in hoor want deze is ruim. deze heeft het water behoorlijk snel op temperatuur en de voeding zelf ook! Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kolvenenwerken - Opwarmen van moedermelk
Hoewel ik zeer tevreden ben met mijn medela kolf, ben ik minder enthousiast over mijn medela flessenwarmer. Nooit te warm dus de kwaliteit blijft altijd goed, maar soms wel onvoldoende verwarmd en het duurt lang...