Help ovulatie problemen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winter2007, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winter2007

winter2007 Nieuw lid

11 mrt 2012
    2
    0
    0
    Secretaresse
    Hoofddorp
    Hallo dames,

Ik weet me geen raad meer..ik ben op 31 januari ongesteld geweest en daarna weer pas op 11 maart ! dat is een cyclus van 41 dagen!

Nu is het probleem dat mijn partner in het buitenland woont en ik hem in mijn vruchtbare periode wil bezoeken zodat we kans hebben om zwanger te raken. Wat raden jullie mij aan? zowiezo neem ik ovulatie testen mee maar moet ik een gok wagen en rond 11 maart pas gaan boeken? dan zijn de vliegtickets nml te duur! of kan iemand mij helpen te proberen te voorspellen wanneer ik ovuleer in de maand mei? In april moet ik dus nog ongesteld worden...HELP ME

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Pfff ik denk dat dat moeilijk te voorspellen is!
    En ovutesten hebben indd geen zin want als die positief is is het alweer telaat!
    Waar moet je heen vliegen?
    Ik kan je helaas geen advies geven!

Succes!!

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @winter lastig hoor.

Soms lijkt het gewoon niet te plannen. Ben je al lang gestopt met ac? En hoelang waren je vorige cycli dan?

Bij mezelf weet ik het ook nog steeds niet hoor. Blijft lastig. Afgelopen cyclus was m'n ei bijv opeens mega vroeg (cd12), terwijl de maanden ervoor cd 17 of cd 23 was.

Waarschijnlijk moet je gewoon geluk hebben.

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Ik denk dat niemand dat kan zeggen, je weet niet hoe het loopt met je lichaam. Lastig he! Ik snap dat je liever een ander antwoord wil hebben maar ik kan je helaas niet helpen.

Deel Deze Pagina