Hoi Allemaal, Even me hart luchten hoor. Ik zit met het volgende... Volgens mijn ben ik onbewust veelste veel bezig met het zwanger worden... Niet dat er er heel de dag aan denk maar ik heb het idee dat als we niet om de 2 a 3 dagen klussen we nooit zwanger worden.... We zitten in ronde 3 en we hebben tot nu toe in de vruchtbare dagen zo 5 dagen achter elkaar geklust en de dagen erna zo 3 dagen ervoor om de dag en 3 dagen erna ook om de dag. De rest van de maand hooguit 2x in de week... We zijn het klussen dan wel een beetje zat na zovaak achter elkaar ... Toch lees ik hier om me heen dat veel mensen toch wel om de dag de hele maand door klussen... Hoe houden jullie dit spannend ? Wij willen het echt met liefde doen en nu heb ik al af en toe dat ik er niet heel erg van geniet en het toch in me achter hoofd doe om zwanger te worden :x. Vaak probeer ik het nog wel vaker te doen.... Meestal gebeurd het door de weeks maar 1x omdat me vriend dan gewoon echt moe is van het werken.. ( ik ook hoor ) maar dan probeer ik toch aanleiding te maken omdat ik me dan schuldig voel en het idee heb dat we er niet genoeg aan werken, en we hierdoor op deze manier nooit zwanger worden. Als me vriend dan niet reageerd op me aanleiding dan ben ik nog beledigd ook.... En dat is dus eigelijk best wel erg... Dit is nu 2x gebeurd ofzo en zit daardoor niet lekker in me vel. Heeft iemand tips? of wil iemand me advies geven? Is het raar dat we af en toe het klussen zat zijn na zovaak achter elkaar? Groetjes Jessss
Hoi miniii, Ik was de eerste ronde zwanger van onze dochter. We hebben die maand maar twee keer sex gehad ver uit elkaar. Het is nietzo dat wanneer je vaker klust je meer kans hebt. Het gaat meer om het moment dat je klust. Ik snap dat je graag zwanger wilt raken dat wilde en wil ik ook. Maar laat het een beetje los wat betrefd de sex. En realiseer je dat een heerlijke vrijpartij waar jullie beiden zin in hebben jullie beiden veel vruchtbaarder maken dan gewoon effe hoppa omdat het dan zogenaamd moet. Als je als vrouw echt geniet zorgt je lichaam voor veel betere en vruchtbare omstandigheden voor zowel de eicel als de zaadcellen.
Kan me voorstellen dat je er veel mee bezig bent! Misschien kan je uitrekenen in welke week je, je eisprong hebt en het meest vruchtbaar bent. Die week is het het best om het om de dag te doen. De andere weken hoef je dan niet verplicht seks te hebben! Succes meid!
Hoi Chai, Bedankt voor je reactie.... Ik wist niet dat dat als je "heftige " sex hebt dat je dan extra vruchtbaar bent.... Vaak hebben we dat wel in ons meest vruchtbare dagen omdat we de rest van de maand ong 1 a 2 keer in de week maar sex hebben. Dat is dan een positief punt. Ik moet het ook meer van me afzetten want sex hebben omdat het moet is ook niet leuk! @ Julia.. Ja die reken ik ook altijd uit en in die 4 dagen doen we het meestal iedere dag... en de 2 dagen ervoor en erna om de dag. Maar omdat ik hier toch wel vaak lees dat veel stellen de hele maand door om de dag klussen maakt me dat onzeker, en heb ik het gevoel dat we er niet genoeg aan doen zegmaar. Groetjes... en super bedankt al voor jullie 2 berichten. Meer berichten HEEL welkom .
mijn vriend en ik klussen rond de vruchtbare dagen om de dag.. ik denk dat omdat we het niet iedere dag doen het ook spannender blijft.. probeer ervan te genieten en niets te forceren.. maar ik weet heel goed dat dat moeilijk is..
Hoi Loes, Ja wij doen het dan in de vruchtbare dagen meestal iedere dag en dat vinden we dan ook niet erg... Maar de rest van de maand echt een stuk minder... En dan voel ik me zo onzeker... Maar nu zo stukje bij beetje door de reactie`s kan ik het misschien wel meer van me afschruiven omdat ik lees dat meerdere het zo doen... Bedankt....! en meer reacties heeeeeeeeeeel erg welkom
Ik zou het echt loslaten, ten minste het eerste jaar, daarna kan je altijd de touwtjes nog wat aantrekken. Nu lekker genieten van elkaar. 1 van beiden geen zin? Jammer dan. Maar anders gaat het er in ieder geval niet leuker op worden voor jullie. En 1 keer kan genoeg zijn Wij vreeen soms 2 of 3 dagen achter elkaar en soms een week niet. En het is toch 2 keer gelukt Maar natuurlijk hoop ik dat jullie een december 2012 kindje krijgen
Ik had ook gehoord dat elke dag seks hebben niet goed is voor de kwaliteit van het zaad. En dat je het daarom beter om de dag kan doen?!
Hoi Memke, Ja ik ga het ook echt proberen los te laten..... Maar is makkelijker gezegt dan gedaan maar nu ik deze reacties krijg gaat dat denk ik wel lukken... Want we zijn dus niet een uitzonderlijk stel die niet om de dag sex heeft. Ja zo gaat het inderdaad bij ons ook.... Periode`s dat we niet van elkaar af kunnen blijven en zo een week niet... Wel proberen we in de vruchtbare dagen lekker actief te zijn... maar sowieso niet meerdere malen per dag... @julia, Ja klopt is niet goed... Alleen dacht ik dat dat zo was als je echt weken achter elkaar sex had.... Maar 3 of 4 dagen volgens mijn niet?? of wel? Groetjess Jess
De hoeveelheid zaadjes zal misschien minder zijn, maar als je allebei normaal vruchtbaar bent kan het echt geen kwaad als je het elke dag doet hoor. Als je daar zin in hebt
Herken dit echt heel erg ! Vooral dat beledigt zijn , kan het gewoon niet hebben als hij niet wil want ik voel me dan ook schuldig alsof ik er niet genoeg voor heb gedaan . Heb deze vruchtbare periode ook 4 of 5 dagen achter elkaar geklust . En daarna hadden we het wel gehad . En was het ook wel is gewoon seks zonder dat er zaadjes in me kwamen. Na al dat verplicht "er in gaan" zoveel dagen achter elkaar . Hebben we daarna ook vaak seks zonder alles er op en er aan . Ovulatietesten geven je wel wat rust je weet dan dat je geklust heb op de goede momenten en daarna kan je het ook meer loslaten . En het is niet echt waar dat als je er meer van geniet je meer kans heb . Alleen als jij klaar komt na je mannetje , helpt jou klaarkomen de zaadjes de weg vinden .
Hoi Lisanne, Frusterend he.... !!! Ja wij ook in de vruchtbare dagen.... Maar er komen dan wel altijd zaatjes bij me binnen.... Hoezo bij jou niet dan? Meestal ben ik eerder klaar als hem maar dat schijnt ook nog beter te zijn dan helemaal niet komen toch? Als wij sex hebben doen we het gelukkig wel altijd goed met alles erop en eaan zegmaar Ik blijf ook altijd even 20 min liggen met iets onder me kond hahaha voor de zekerheid. Wil nog niet zo beginnen aan ovulatie testen enzo want dan ben je er helemaal zo intensief mee bezig..... Denk dat ik dan helemaal door draaf hahahaha. Groetjes
je moet je niet aantrekken van wat anderen doen je moet doen waar jullie je goed bij voelen,ik weet precies wanneer mij ei is dan dan doen we t maar dan hebben we ook altijd zin in elkaar en de rest van de maand we doen t alleen als we zin hebben,en ff voorbeeldje deze maand zijn me man en ik allebei ziek geweest hij voor me ei en ik tijdens en we hebben deze maand maar 1 x geklust en dat was dus na me ei en nu ben ik al 2 dgn overtijd,helaas negatief getest vandaag maar t kan nog laat t los doe niet aan verplichte sex en hou t gewoon lekker gezellig samen heel veel succes kus
Hoi Sem Femmel, Ja inderdaad ik moet het ook los laten .... Ik denk dat ik dat nu zo na deze reacties wel ook kan.... Het vervelende is wel dat ik me ei nooit voel.... Of eerlijk gezegd ik weet niet wat ik moet voelen??? hahahaha Nu let ik sinds deze ronde wel op me afscheiding en ik rekenen me ei uit via een calculator... En heb een mooie appe op me telefoon maar daarmee weet je nooit of het klopt.... Nu moet ik zeggen dat ik deze ronde in me uitgerekende vruchtbare dagen inderdaad een hele helder en elastische afscheiding had en ook heel veel. ( weet pas sinds deze ronde dat ik het ook daar aan kan merken ) en je dan in je vruchtbare periode zit.. Dus me vruchtbare berekening komt wel een beetje overeen zegmaar.. Zoals je aan me handtekening kan zien moet ik nog 9 dagen tot me NOD dag. Deze week voel ik me niet zo lekker sinds dinsdag.... Onwijs pijn me borsten en al 2 dagen lichte ongi krampen wat komt en gaat de heledag door. Pijn me borsten heb ik altijd wel deze week van me cyclus maar deze keer wel echt extreem... Met lopen voel ik ze zelfs al en als ik me armen optil of snel beweeg.... staan ze zo strak en pijnlijk.... Wat moeten we wel allemaal niet doorstaan he iedere maand hahahaha. Bedankt voor je lieve bericht Fem Groetjes!!! Kus