rustige baby,rustige peuter/kleuter?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sydneys, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

kan je bij een babytje al zien hoe ze als dreumes peuter en kleuter gaan worden?:p

als je een rustige baby hebt zijn ze dan ook zo als ze wat ouder worden of kan je dat nog niet inschatten?

of bij een pittige baby zonder medische redenen worden ze dan ook pittige dreumesen/kleuters?

ik ben benieuwd naar verhalen :p

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bij 2 vriendinnen van mij rustige baby's.....tot rond de 10 maanden....volledig omgeslagen!!!! :D

Ik heb een hele drukke baby, en ik denk dat hij een hele drukke dreumes wordt.....;):):D

3. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Ik heb ook een hele drukke..denk dat dat wel zo blijft hihi

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier nog steeds vrij rustig: tuurlijk 'piept' ie wel eens en heeft een eigen willetje maar huilt nagenoeg nooit, is bijna altijd vrolijk, slaapt goed, eet goed, geen noemenswaardige driftbuien...maar wat niet is kan nog komen :D

5. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,171
    3,054
    113
    Nederland
    Dochter was in mijn buik en als baby een hele lieve, rustige baby. Altijd tevreden, nooit huilen. Op het kdv noemden ze haar altijd modelbaby:p

Maar toen!:D Toen ze de 9 mnd voorbij ging kreeg madame steeds meer een eifen wil. Nu met 11 mnd is ze een mini driftkikker en is er weinig van mijn makkelijke kind over:D Het is omschakelen, pittig, maar geweldig om haar zo te zien opgroeien!

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn dochter was als baby superrustig en makkelijk. Altijd vrolijk, huilde bijna nooit. Inmiddels is het een echte peuter en man man wat een kop zit er op ;). Dus nee, zij is echt niet meer zo makkelijk als ze als baby was...

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

oke dus het kan zijn dat het dus toch een duiveltje gaat worden zoals mama en papa :p

8. tuc

tuc Niet meer actief

hmm moeilijk, mijn oudste was een beeb die altijd sliep, tot aan 9 maanden zagen we die overdag eigenlijk nooit. Maar op de tijden dat ze wakker was, was ze ook echt wakker;) En nu een zeer pittige kleuter.

En een beeb die beduidend minder slaapt dan zus en heel erg rustig is, in mn buik al en nu ook. Terwijl de oudste in mn buik 24 uur per dag bezig was....misschien zegt dat iets;)

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Hier een zeer pittige baby gehad, maar inmiddels een vrij makkelijke dreumes. Wel nog steeds vol energie, zit geen seconde stil, maar ze is niet 'lastig' ofzo. Luistert erg goed, kan heel lief alleen spelen (= door de kamer en tuin rennen en springen ;) ) en verder slaapt en eet ze ook uitstekend. Ben benieuwd wat voor peutertje en kleuter ze zal worden :D

10. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb slecht nieuws voor je;):p mijn pittige baby was een voorbeeldige dreumes. Die heeft nooit aan iets op tafel gezeten, nooit typische dreumesstreken uit gehaald.......................................tot ze 3 jaar werd en toen kreeg ik ineens een dreumespeuter:p begon rare dingen uit te halen als wasmiddel eten (wat ik allang niet meer beveiligd had staan..stond op zolder en ja met 3,5 kunnen ze daar zelf naar toe natuurlijk), tekenen op kleding...stiekem uit de kast dingen te eten pakken.

Echt van die fratsen die je van een dreumes verwacht en zij kreeg ze toen ik er niet meer op bedacht was.

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,087
    2,589
    113
    Limburg
    Mijn zoon was een rustige baby en is nu de wervelwind in huis :D

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn oudste van twee heeft ook haar karakter behouden.
    Ze is heel relaxed en bijdehant, een echte praatjes maker.
    Toen ze baby was uitte dat zich in lekker doordrammen als ze iets wou en ze was ook heel snel met dingen als kruipen en lopen. Als baby zie je meteen al inderdaad hun karakter heel erg doorschijnen via observeren.
    Mijn jonste is echt een van de drukste baby's die ik heb gezien.
    Wel gezellig hoor dat wel en ze is ook echt een lachebekkie.
    Ik denk dat het straks dus de drukste in huis word met veel humor.

13. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Hele drukke baby kunnen rustige kleuter
    En een hele rustige makkelijke baby en nu een enorm drukke pittige dreumes

14. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,745
    1,073
    113
    Hier net zo! Nog steeds een makkelijke dreumes met idd een sterke eigen wil.

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,149
    8,880
    113
    De oudste was een makkelijke baby (op het vele spugen na), haar karakter is eigenlijk 'versterkt' in de loop der jaren, het is nog steeds een makkelijk kind. Maar inmiddels natuurlijk wel 4 jaar, dus regelmatig op zoek naar de grenzen. Van mij zou ze ook buitenshuis best eens wat meer van zich af mogen bijten (figuurlijk dan ;)).

De jongste was een hele makkelijke baby en is inmiddels een hele makkelijke dreumes, maar met heel hele duidelijke eigen wil en je zal het merken ook als ze het ergens niet mee eens is. Ben ook heel benieuwd hoe dat verder zal gaan. :)

16. Humava

Humava Niet meer actief

#16 Humava, Jun 15, 2013
    Last edited by a moderator: Jun 15, 2013
    sorry wilde reageren op een naam plakt ie het bericht hier, vaag. Heb m weer gewist. Ik zit ook via mn telefoon op het forum dat werkt niet altijd even goed.:)

Share This Page