Lage zitbank met laden

Discussie in 'De lounge' gestart door Summer2012, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Voor onze nieuwe woning, wil ik graag een kamer inrichten als speel/werkkamer. Hiervoor ben ik een handige bank tegengekomen, maar dit is maatwerk en eigenlijk alleen voor de kinderopvang (waarschijnlijk ook erg duur).

Het is een lage bank, met daaronder laden. Zie foto.

Iemand enig idee waar zoiets nog meer te koop is?

Ik zat er ook aan te denken zelf iets te fabriceren. Met een lage tvkast (bijv. BESTÅ Tv-meubel - berkenpatroon - IKEA) en daarop een matrasje ofzo bevestigen. Maar kopen vind ik altijd makkelijker.

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Leuke bank! Heb een beetje rond zitten zoeken maar zie ze eigenlijk nergens.. Zelf maken misschien toch de snelste en goedkoopste manier? Hij is wel erg leuk in ieder geval!

3. Linana

Linana Niet meer actief

Zelf maken indd, 2 van die kasten die je noemt, Malm tafeltje in de hoek. Stoelkussens erop (kan je ook nog leuk met kleurtjes werken) en als je dan aan de onderkant klittenband bevestigd en op de kasten ook, verschuift de boel ook niet zo.
    Denk dat je dan voor 250 à 300 klaar bent. En heb een vaag vermoeden dat de foto die je laat zien veel meer kost

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik bedoelde trouwens een lack tafeltje :)

5. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    @ Linana...die klittenband is idd een goed idee! Ik kwam deze ook bij Ikea tegen. STUVA Bank met bergruimte - wit/blauw - IKEA In verschillende kleuren en ook verkrijgbaar zonder la, waardoor je er nog een bureautje aan kan schuiven.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Die zijn ook leuk, vooral door die kleurtjes.
    Ik zou gewoon zelf lekker gaan timmeren en doen, krijg je vaak een veel mooier effect van en natuurlijk onze of a kind ;)

7. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    De stuva is hoog, daar kan onze 2 jarige nog niet goed op gaan zitten...

Deel Deze Pagina