te veel poeder toegevoegd

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Jetje75, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Hallo,
    Ik kom er net achter dat mijn man bij een paar flessen van 120 cc 5 schepjes ipv 4 nutrilon heeft toegevoegd :x
    Weet iemand of dit kwaad kan??? :(

2. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Volgens mij kan het als het per ongeluk een keerjte gebeurd geen kwaad, maar een paar keer achter elkaar kan zorgen voor verstopping omdat de voeding te dik is, en voor slechter drinken omdat ze te veel schepjes voeding binnen krijgen...ook kunnen ze er krampjes van krijgen....poept je kindje wel goed?

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

verstopping inderdaad, ik heb het per ongeluk ook een dag verkeerd gedaan en mijn meisje had gelijk verstopping, toen ik de juiste concentratie voeding had ging het gelijk beter.

als je man het vanaf nu goed doet is er niks aan de hand ;)

4. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Nou uh...ik maak zelf de flesjes wel voortaan ;)
    Maar ja, tis wel gebeurd dus. Ze heeft wel een paar keer gehad dat ik dacht dat het een enorme opluchting was toen ze gepoept had, dus dat zal daar ook wel van komen inderdaad.
    Inmiddels is het al weer even geleden en het gaat allemaal goed met 'r gelukkig :)

Bedankt voor jullie reacties!

5. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    poeder in zulke torrentjes doen
    dat het gepast erin zit en dan kan je het er zo in de fles doen
    doe ik altijd

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Nee het kan volgens mij geen kwaad, heb alleen ergens gelezen dat je dat beter niet kunt doen want dan groeien ze te snel /veel.

Deel Deze Pagina