Iemand ervaring met easytickets.eu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik wil kaarten bestellen voor een concert bij easytickets.eu maar ken dit bureau helemaal niet. Kan er niet echt veel over vinden, hun gastenboek is uitsluitend positief.
    Heeft iemand hier ooit weleens besteld en wat was je ervaring? Het zijn nl dure kaarten dus ik ben op zoek naar wat zekerheid :)
    Bedankt!

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Dit is een opkoopbedrijf die kaarten van o.a. Mojo Concerts met veel marge (opslag) doorverkopen. Zou het niet doen.

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Waarom zou je kaarten daar willen kopen? OMdat ze goedkoper zijn?
    Kijk even op de site van het concert, de leverancier etc. Daar ben je misschien wel iets duurder uit, maar weet je wel zeker dat je goede kaarten hebt.

Volg ook deze link even, daar staan ze tussen: waarniettekopen | Weet Waar Je Koopt

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ken het niet maar ben wel nieuwsgierig... waar ga de naar toe meid?

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Dit soort sites zijn juist niet goedkoper. Ze gooien een behoorlijk bedrag op de gewone prijs. Ga maar eens googlen. Mojo Concerts heeft trouwens al een paar keer kaarten ongeldig gemaakt die door o.a. dit soort bedrijven opgekocht zijn en voor hogere prijzen doorverkochten.

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @Eefke: Het gaat om kaarten voor de Toppers 2012 (ja ik weet het, daar zou je mij niet verwachten he :p)

Kaarten zijn daar wel duurder inderdaad maar niet zoveel, bedankt ook voor de geplaatste link, daar staat hun naam ook tussen. Dus dan maar hopen dat het lukt in de presale en niet via dit bureau... Bedankt dames!

(topic mag evt. dicht).

Deel Deze Pagina