snap wel dat het bij jou kriebelt maar snap ook dat het voor een man nog wat te vroeg is. Wij hebben met 16 weken kinderwagen gekocht, zag mooie via marktplaats. Toen hadden we ook een lijstje met spullen die nodig zijn. Toen verder gaan kijken, wij hebben veel via marktplaats. Langzaam met kamertje begonnen en spulletjes gekocht. Nu is het vooral nog afwerking en nodige kleine dingen kopen.
Met zo'n beperkt budget zou ik niet veel kopen bij de winkels, maar gewoon veel via marktplaats. Je geld is al op als je een kinderwagen en een kamertje gekocht hebt. en dan moet de rest nog aangeschaft worden. In week 37 werd er bij ons behangen, in week 38 het kamertje in elkaar gezet en in week 41 bevallen. Ruim op tijd dus. Als ik jou was, zou ik lekker gaan neuzen met een goede vriendin. Lekker langzaam door die winkels heen en zo je smaak bepalen. Zo te lezen maakt je vriend het niet veel uit hoe het kamertje eruit ziet. Hier had ik een top 5 met mooie kamertjes gemaakt en mijn man vond het ook mooi. Gauw op marktplaats gezocht en voor 250,- een niet gebruikt kamertje gekocht. De vader en moeder van het kindje waren tijdens de zwangerschap uit elkaar gegaan en hij had een kamertje ingericht. De moeder was echter verdwenen naar het buitenland en zijn kindje heeft er nooit geslapen.(hij had er geen verdriet van trouwens). Dus, ik zou hem gewoon lekker met rust laten en echt belangrijke dingen laten doen.
Ik zou zeker niet te lang wachten hoor. Wij zijn met 17 weken begonnen met verven en daarvoor hadden we al goed gekeken wat we voor een kamertje wilden. Uiteindelijk zijn er zoveel dingen die je eigenlijk 'moet' doen, dat wij rond week 30 pas echt klaar waren (gordijnen, lampen etc.). Een collega zei destijds tegen mij dat ze niet te snel zou beginnen, omdat ik anders tijdens mijn verlof niks meer te doen had, maar ik ben nu zó blij dat het af is! Ik moet er niet aan denken dat ik nu nog die dingen moet doen, terwijl het in het begin zo leuk is! Je energiepeil wordt waarschijnlijk toch wat lager na week 30 .
@het lichtje ouch! Lijkt me wel pijnlijke ervaring om je kind daarna nooit meer te zien. Helaas heeft vriendlief wel een mening wat betreft kamertjes en inrichting alleen kan het volgens hem online of later en samen met een vriendin zou hij niet in dank afnemen (hij is verder niet moeilijk hoor hahah) Qua budget red ik het wel hoor de rest haal ik van mijn salaris en babyshower het is het eerste kleinkind in de fam bij zowel mijn vader als moeder dus dat zit wel goed. Ik ben niet zo heel erg van marktplaats tenzij ik een goede deal vind, het kamertje heb ik liever nieuw en de kinderwagen de mima zie ik helaas niet op mp nog staan tegen een redelijke prijs. Lief dat jullie allemaal de tijd nemen om te reageren ik krijg toch meer een beeld ervan hoe en wat aan te pakken