Het verbaasd mij dat sommige mensen zo weinig hebben Hier ook kast aardig vol hoor, wel allemaal tweedehands maar geloof niet dat je te veel kan hebben
Ik vond dat punt van die BH's trouwens echt een goede! Ik weet niet of je bv gaat geven, maar ik zelf had daar dus totaal niet over nagedacht en had geen goede kleding voor na de zwangerschap (bijv. met knoopjes of ritsen). Ik vond de hemden van de H&M echt super fijn. Goed punt van die capuchons! Wat dacht je van pakjes die maar een rits hebben dat van kruis tot kin loopt? Handig joh, elke keer dat hele pakje uittrekken als je een luier moet verschonen. Over broekjes met voetjes; inderdaad handig als je een kind krijgt dat geen enorme voeten heeft (zoals mijn zoon ). Haha, zo zie je maar, die voorkeur is voor iedereen anders. Komt goed, vergeet jezelf niet.
Wow! Bovenop wat je nog allemaal krijgt aan cadeau.. hoop dat het kindje het allemaal aan kan voordat het eruit is gegroeit! Stop met kopen! lijkt vast wel heel mooi al die kleine kleertjes bij elkaar.. Zelf weet ik het geslacht niet van ons kindje en dat is maar goed ook.. anders had ik waarschijnlijk ook zo'n lijst aan kleding. Ik heb nu nog maar 3 unisex pakjes... komt vast nog wel wat bij maar wil het liefst iets bestellen of laten ophalen als we weten wat het kindje is..
Behalve bh's is het ook belangrijk om genoeg shirtjes te hebben. Hier regelmatig onder gespuugd en ik had te weinig shirtjes.
Ach,wat is teveel? Als je kindje veel spuugt en misschien veel doorgelekte luiers heeft ben je het wel nodig. En niet te vergeten het plezier wat je eraan hebt om al die leuke kleertjes te kopen, ik vindt het bij een eerste zwangerschap horen! Mocht ik nog een tweede krijgen dan zal ik ook niet meer zo gek doen
Wow! Dat is echt genoeg. Voor een tweeling ook nog wel hihi. Maar dan hoef je niet non stop te wassen, genoeg op voorraad!
Haha die pakjes vond ik serieus heel handig Maar dan wel met knoopjes in plaats van een harde rits. Ik frummelde de beentjes er gewoon uit zonder het hele pakje uit te doen.