Ik lijk ook wel iets te zien op beide maar ben minder positief dan de rest. Op de etos lijkt het een grijs streepje en de KV test lijkt me een ophoping van. Hopelijk heb ik het mis en kom je van de week gewoon een knaller showen!
Je topic gevonden Ik zie de streepjes op beiden testen meis Spannend hoor, hoop dat ze op gaan lopen meis. Mijn duimen draaien voor je! Xxx
Nou de meeste zien het en ik hou hoop deze blijft gewoon lekker zitten 9 maandjes lang en dan mag het komen hihi Hoop doet leven toch
Ja hij is zeker donkerder. Ik zag hem ook al op je test van twee dagen terug en op je kV test van gisteren. Vast voorzichtig gefeliciteerd Liefs
Ik vind de test van vandaag zeker duidelijker!! Ik hoop met je mee Ben benieuwd, ik vind het er wel positief uitzien.
Gaat de goede kant op vandaag nog een kv testje gedaan en loopt toch langzaam op niet echt veel maar toch duidelijker owww ik vond het zo spannend jullie zullen wel gek van mij worden maar ik kan nergens anders terecht vind ik te vroeg heb zelfs de testen naast elkaar gelegd en negatief foto ervan gemaakt dan zie je het echt goed zal ze bij voegen voor diegene die mee willen kijken
Ik vind ze geen van allen overtuigend meid.En zie wel wat oploop,maar zo minimaal dat ik betwijfel of het goed zit.Je zit nu op nod toch?
9 april zat je toch 4 dagen voor nod?Maar hoe dan ook, in 3 dagen tijd zou je nu wel een duidelijkere streep verwachten.
Nou ik blijf hoop houden want een streep is een streep zeggen ze altijd en ik kan niet altijd negatief blijven en mis gaan dus ik hou gewoon hoop
Je moet zeker de hoop nog niet verliezen .En ik hoop en duim mee dat het goed gaat,maar ik reageer graag realistisch...
Ik vind ze er heel netjes uit zien hoor elke vrouw maakt weer anders hcg aan bij mij duurde het ook dagen na nod aan voordat ik een wat duidelijkere streep had. Vast voorzichtig gefeliciteerd