baby komt moeilijk in slaap

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Pioenroos92, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hallo, ons kindje is 2 weken oud. Ik geef borstvoeding op verzoek en dat loopt super goed! Ze meld zich om de 3 of 4 uur. 1 dag na haar geboorte, zat ze alweer boven haar gewicht. Ze is een lief en tevreden meisje. Alleen komt ze zo moeilijk in slaap. Als ze bijvoorbeeld om 15:00 uur komt dan ben ik 15:45 klaar met voeden en verschonen en is het bedtijd. Meestal duurt het dan nog is 1,5 uur voordat ze eindelijk slaapt! Haar bedje doen we al voorverwarmen en hebben inbakeren en verschillende houdingen al geprobeerd..niks lijkt te werken. Nog een gouden tip?

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Gouden tip niet. ..dan zou ik rijk zijn.

Hoe pak je het aan? Haal je haar steeds eruit? Of laat je haar huilen?

Groetjes Adrienne

3. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha helaas;)

Nee ik haal haar er niet uit..ik probeer eerst me vinger in der mondje of soms speen en over haar buikje wrijven en zachtjes tegen haar te kletsen.

Pas als ze echt over de rooie is dan haal ik haar eruit, troost haar en probeer haar opnieuw weer neer te leggen.

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi

Dat die je goed hoor. Misschien een regeldag? Je zou kunnen proberen om wat vaker aan te leggen. Misschien heeft ze net al weer teveel honger om zelf in slaap te vallen.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina