Hallo dames zoals de tekst al zegt zit ik vandaag 4 dagen voor mijn nod, ik heb vanochtend een test gedaan van de action met dit als uitkomst... Mag ik al een beetje blij worden of zien jullie het niet??? Groetjes stefanie912
Ik denk iets te zien op je allereerste foto. Dus ik duim keihard voor je de komende dagen. En alvast een klein beetje gefeliciteerd
Hey dames ik heb de foto's ook in een nieuw fotoalbum gezet... hopelijk kunnen jullie ze nu beter zien...
Ik lijk (in je album) wel iets te zien, maar ik zie ook dat je vorige maand en de maand daarvoor ook vage streepjes hebt... Ik hoop dat deze nu lekker oplopen, succes!
ja klopt helemaal stando...........ik ben denk ik gewoon zo'n streepjes plasser hahahaha ( zo wordt dat toch genoemt)??? hihihihi...... Hoop ook dat ze mooi op gaan lopen... Test donderdag weer en dan wens ik dat hij duidelijker is aangezien ik zaterdag mijn nod heb....Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.
Ik plas streepjes op deze testen en zou dus nog niet te vroeg blij zijn... Ik dacht ik zwanger tw zijn maar kamer genoeg werken deze testen niet goed voor mij.
Ik heb ook meerdere malen een streepje gehad bij de action test terwijl ik niet zwanger was. Hoop voor je dat je deze dagen wel snel een knaller hebt natuurlijk! !
Nou dames...Heb weer een test gedaan vandaag, kon het niet laten om te wachten tot donderdag ( te nieuwschierig)..... 3 dagen voor nod zijn deze foto's... **Heb er wel 1 bewerkt zodat jullie het hopelijk ook betert zien.. Groetjes Stefanie
Ik hoop het zo.....Zou zo ontzettend welkom zijn....Alleen zie ik hier de streep net zo breed als de andere streep, dus kan dat dan alsnog een indroger zijn? hier is hij ook mooi roze.... Ik lees wel overal verhalen over een pennenstreepje, maar dat kan ik van deze streep niet zeggen...