Ongerust

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Cadeautje2015, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cadeautje2015

Cadeautje2015 Nieuw lid

21 apr 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nieuw op deze site. Ben vandaag als het goed is 6 weken en 3 dagen zwanger. Nu heb ik de afgelopen week af en toe menstruatieachtige buikpijn die ongeveer 5 minute aanhoudt en dan weer verdwijnt. Sinds vanochtend heb ik opeens ook minder gevoelige borsten. Ze zijn nog wel gevoelig maar doen niet meer zo'n pijn. Moet ik me nu zorgen maken dat er iets mis is?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Cadeuatje2015,

welkom op de site. En gefeliciteerd! Het wel of niet hebben van zwangerscahpsklachten zegt niets over het wel of neit goed zitten van de zwangerschap. Ik snap je ongerustheid, ook ivm de buikpijn, maar ik lees geen dingen die niet bij een goede zwangerschap kunnen horen. Je baarmoeder is al aan het groeien en de een heeft er meer last van dan de ander. Het blijft natuurlijk spannend, maar ik maak me om je verhaal nog geen zorgen over je zwangerschap hoor. Op naar de echo!

Groetjes Brigitte

3. Cadeautje2015

Cadeautje2015 Nieuw lid

21 apr 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, Brigitte. Gister de echo gehad en we zagen een mooi kloppend hartje. Ben nu 7 weken zwanger. Klopt het dat de kans op een miskraam nu echt kleiner is? Dank je wel alvast. Groetjes

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Gefeliciteerd! Gelukkig zag de echo er goed uit! De kans dat het nu nog mis gaat is echt een stuk kleiner te geworden. De kans dat de zwangerschap goed blijft gaan is nu 95%. Goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina