maak me een beetje zorgen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mieke1981, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey meiden,
    Ik heb gisteren een echo gehad en zag een heel klein zwart vlekje met eigenlijk niks erin. Wel klopte er iets, maar de gynocoloog kon niet met zekerheid zeggend dat het een hartje was, kon ook een bloedvat van mij zijn. Nu zie ik bij vele van jullie een duidelijk vlekje in het zwarte, dat was bij mij niet, wie heeft dit ook gehad, of weet wat dat misschien kan betekenen. Moet nog tot volgende week wachten op de volgende echo, dan pas hebben we zekerheid. Het duurt echt lang, als je zo onzeker en bang bent.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    bij mij klopte er toen ook iets heel kleins,dus ik zou er van uit gaan dat dat wel het hartje is geweest..
    Heel veel succes.

4. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Bedankt voor je reactie, ik probeer ik vol te houden dat het een hartje was. Positief blijven denken, moet nog een weekje wachten voordat ik zekerheid heb, niks aan te doen. Hoop dat het snel voorbij mag gaan.

5. Miran11183

16 jan 2008
    10
    0
    0
    ondernemer
    Assendelft
    Tuurlijk was het het hartje...

Het is nu nog zo klein!
    Volgende week zie je het duidelijker.
    De week is al bijna voorbij!

Succes.

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    het moet gewoon het hartje zijn geweest, hoop volgende week onze wuppie beter te kunnen zien, dan komt alles wel goed, bedankt dames voor jullie steun, het is nog soms zo onzeker allemaal dat maakt het niet echt veel gemakkelijker zullen we maar zeggen.

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Mieke...

Een hartje begint te kloppen tussen de 6 en 7 weken. Met 7 weken moet ie te zien zijn!
    Het kan ook zijn dat je net een paar dagen minder ver bent en dan is er dus ook niets aan de hand...

Daarom krijg je volgende week weer een echo en dan moet het gewoon duidelijk te zien zijn!

Maar je nog geen zorgen maken meid... Ik denk dat je gewoon een paar dagen minder ver bent dan dat je dacht... ;)

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Lijkt me wel heel toevallig dat er net een kloppend bloedvat zou zitten waar het hartje ook moet zitten. Idd afwachten, heel vervelend. Waarom deden ze hem zo vroeg?
    Heel veel sterkte met afwachten in ieder geval en uiteraard hoop ik voor je dat het goed nieuws is volgende week.

9. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ze deden hem zo vroeg, omdat ik wat bloed verlies had gehad. Maar gelukkig is het niet erger geworden en alweer een week weg. Dus ik heb alle vertrouwen voor woensdag 23 januari, dan hebben we weer een echo, spannend. Bedankt voor jullie reacties.

10. Niet meer actief

Bij ons zag je een heel klein wit stipje zeg maar, want veel zie je echt nog niet met 6 weken, maar het hartje zagen we ook kloppen.

11. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Bij mij ook een heel klein wormpje en er flikkerde iets na 2 weken was het allemaal veel duidelijker .

12. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    bedankt dames, dan moet het het hartje zijn geweest. Er flikkerde duidelijk iets. Hoop dat het woensdag beter te zien is, dan hebben we weer een echo dan zijn we op de dag na 8 weken, dus dan moet het te zien zijn. Hoop dat alles goed is, hebben we toch weer wat rust.

13. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey dames,
    Vandaag onze tweede echo gehad. Heel duidelijk een kloppent hartje. Maar volgens de gynocoloog was het 6 weken oud, terwijl mijn telling op morgen 8 uitkomt. De gynocoloog vindt het ook raar, want ik had 31 dec positief getest, volgens deze telling had dat niet gekunnen pas op zijn vroegs op 7 januari, wie heeft ook zo iets gehad. Over drie weken weer echo, hoop dat we dan einlijk eens mogen gaan genieten, ben nu nog er onzeker.

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Dat het nu duidelijk een kloppend hartje is, is in ieder geval heel goed nieuws. Toch een beetje geruststelling.
    Kan me voorstellen dat je nog steeds onzeker bent. Ga heel hard voor je duimen dat het over 3 weken allemaal duidelijk is en het zich goed ontwikkeld. Ik heb het zelf niet meegemaakt, misschien kan iemand anders daar wat over zeggen.

15. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    he hallo

Wij zijn vandaag voor onze 1e echo geweest en deze was ook nog erg vaag. We dachten minimaal 7 weken en 4 dagen ver te zijn, hadden eigenlijk verwacht dat dit eerder langer dan korter zou zijn. De verloskundige kwam echter niet verder dan 6 weken en 4 dagen of 6 weken en 2 dagen. Ook kon ze niet met zekerheid zeggen of ze een hartje zag kloppen (mn vriend en ik zagen wel wat kloppen maar weten natuurlijk niet wat we moeten zien).
    Ze had het erover dat het of te pril is om er wat van te kunnen zeggen of dat het niet goed zit.
    Bij mij had ze het ook over de test dat hij dan nooit al zo vroeg positief had kunnen zijn.
    Als het echt nog zo pril is dan heb ik vanaf het moment vanaf de bevruchting al enorme zwangerschap symptomen.. ook wel typisch.
    Ik maak me toch wel zorgen..
    Over 2 weken mogen we terugkomen.... dat gaat errrrrug lang duren!

16. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey bibi, erg he al die onzekerheid. Ik weet toch zelf wel heel zeker wanneer ik een positieve test had. Maar ja, net nog even schrikken, weer bloed verlies, hoop dat het weer niks is, maar na gisteren was het wel heel erg schrikken. Waarom kan alles niet meteen goed gaan? Ik hoop zo graag dat alles goed gaat. Wij hadden wel gisteren een kloppend hartje, dus iets gerusstellend, en nu weer heel bezorgt. Wordt er zo onzeker en bang van.

17. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    He bah wat vervelend... wat ga je doen? Morgen weer bellen?
    Is het helder bloed? en hoeveel?

Hebben jullie het al tegen mensen verteld?
    Wij nog niet.. en ik merk dat ik het nu toch wel moeilijk vind.. ik heb nu veel behoefte om het te delen met iemand die dichtbij me staat.. en om er eens met iemand anders over te praten dan met mn vriend.

18. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    het was vooral zeer slijmerig, heb de vk al gebeld even afwachten wat er gebeurd, moeilijk hoor.

Ja, bij ons weet bijna iedereen het, vooral mijn schoonmoeder kon haar mond niet houden haha. Maar het is wel moeilijk hoor, en dan is het toch fijn als je iemand kunt bellen, zoals mijn schoonmamma of schoonzus die zelf al kinderen hebben.

19. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    erg spannend................
    nu weeeer wachten

Suc6 meid..

Ik duik mijn bed in ik ben k*misselijk!
    Ben wel benieuwd hoe het met je gaat, laat je wat weten?

doeii

20. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    is goed, jij ook succes, hoop dat we er samen goed doorheen komen. Ga maar lekker naar bed, spreek je snel groetjes.

Deel Deze Pagina