Hongerige baby!!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door AngelaV, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    #1 AngelaV, 3 jun 2012
    Laatst bewerkt: 3 jun 2012
    Hallo,

Mn zoontje krijgt nu Omneo 5x200cc en hij blijft honger houden. Hij komt ook elke keer al een uur eerder. Ik vind het zo sneu voor m. Zodra ik zn slabbetje omdoe is ie stil en weet ie dat ie de fles krijgt.
    Nu vraag ik me af of ik kan overstappen van Omneo naar Nutrilon Forte voor hongerige babies.

Wat denken jullie?

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Lijkt me een goed idee.
    Meer voeding kan je niet geven. Je wilt ze echt niet over voeren, dus dan maar de voeding voor hongerige baby's.
    Is niet voor niets op de markt ;)
    Voor de zekerheid kan je nog altijd telefonisch overleggen met het cb.

3. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Wauw hij krijgt 1200 ml flesvoeding per dag? Dat is echt veel te veel joh. Je mag maximaal 1000 ml geven.

Ik denk dat je morgen beter even contact met het CB kan hebben over zijn voeding en overstappen op andere voeding.

4. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Nee sorry, hij krijgt 5x200cc. Zie het nu pas!! Excuses!:)

5. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Das prima, zoveel heeft hij nodig en mag idd echt niet meer.

Je kan ook als het echt niet te houden is een fles water aanbieden zonder voeding. Dit is me door de kinderarts toen ook geadviseerd.
    Maar toen ik haar flessen met nutriton ging mengen (ivm reflux) was haar melk dikker en zat ze langer vol.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    je kunt ook voor de optie gaan die ik toen heb gekozen.

Beide kindjes waren hongerige baby's maar ook kindjes met darmproblemen (obstipatie) waardoor we eigenlijk een beetje vast zaten aan de friso comfort.

Wij hebben toen fantomalt gekocht (in overleg met het cb hoor), dit is een poeder die extra caloriën toevoegt aan het eten/drinken maar de struktuur van de voeding niet veranderd.

7. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Mijn zoontje heeft ook reflux en ik meng zn voeding ook met nutriton. Had idd gehoopt dat ie dan langer vol zou zitten maar helaas. Durf ook maar 1 schepje erin te doen omdat hij zo snel verstopt zit..

8. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    idd overgaan op voeding voor hongerige babies, wij hadden ook een hongerige baby en was blij dat ik was overgestapt

9. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Werkte dat meteen? Was ie meer tevreden?
    Ik hoop niet dat ie nu weer meer krampjes krijgt of verstopt raakt, daarom heeft ie nu nog omneo.

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n hongerige baby :( ze krijgt friso comfort 4x 230 ( 210/7 en 1,5 schepje nutrtiton) maar ze heeft hieraan niet genoeg! Een uur van te voren heeft ze alweer honger en geef ik haar een klein extra flesje (waarmee ze overigens niet tevreden mee is....) maar dat gaat niet als zelfs weer snachts wakker wordt van de honger zoals afgelopen nacht.... ik zit echt vast aan deze voeding ivm reflux en ik weet niet meer goed wat te doen... Vandaag vond ik het ook zielig omdat ik ook niets mocht geven omdat ze dat al had gehad en ze is vanavond al 2 keer wakker geworden gelukkig hielp de speen nog dus ik ben een beetje bang voor de nacht... Ik zit er nu aan te denken om te beginnen groente liever niet maar ikzelf en man weten eigenlijk niet wat anders te doen. Het is niet de bedoeling dat ze honger blijft houden! Dus ik lees met je topic mee voor eventuele tips!

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wij trouwens deden toen ze zo oud was was friso mengen met friso extra. Helaas spuugde onze kleine meid daardoor weer meer dus helaas geen optie voor ons...owja ook ben ik de flessen korter op elkaar gaan geven waardoor ze toen 5 flessen kreeg om de3 3,5 uur en 20.00 de laatste en die fles later met rijstebloem....

12. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik zou forte pakken

onze zoon had hier ook las van wij maakte de voeding ook wat dikker door een theelepeltje pap erdoor te doen met een vanilie smaakje... was wel voor 6 maanden en ouder maar 1 schrepje kan geen kwaad en hij deed het daar beter op dus forte met zo schrepje perfect....

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ja hier werkte het meteen, op een gegeven moment kwam meneer om het 1,5/2uur en met de forte weer gewoon om de 3/4 uur

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'flesvoeding'

Deel Deze Pagina