14 weken en nog steeds niks te zien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NieuwWolkje, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Meiden, wanneer begonnen jullie echt een zwanger buikje te krijgen??
    Ik ben nu 14 weken en 2 dagen en er is nog niet veel te zien :(
    Ben wel al verdikt, maar de buik blijft weg :(
    Wanneer zagen de mensen het echt? Ook als je kleren aanhebt?

2. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zie je het pas echt duidelijk sinds een week ongeveer, ineens ging het hard dus het kan plotseling snel gaan hoor!

3. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Bij mij vanaf een week of 15.. :D

4. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Dat onbekenden het konden zien??? Eehhmm... volgens mij echt wel duidelijk na de 20 weken pas. Ook nu met 38 weken heb ik nog een heel bescheiden buik en ik moet zeggen: da's erg prettig! Dus, ondanks dat je graag wilt showen, zie er ook de voordelen van!

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    met 20 weken zagen ze hier nog niet veel en dan was ik zelfs zwanger van twee

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ben nu 20 weken en kon tot vorige week mijn gewone broeken nog aan. Nu opeens krijg ik toch een aardige buik. Vind ik, maar niemand van buiten die er wat van zegt...
    Dus nog even geduld, het komt vast en zeker!!!

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 16w4d en je ziet er nog vrij weinig van. Zie zelf trouwens helemaal geen verschil, merk het alleen ietsje in mijn kleding.
    Was vandaag bij mijn oma en ze zei: Waar is je buik heen? 2 weken geleden was ie dikker! (ben ook alweer een kilo afgevallen, al 6 sinds de zwangerschap:S)
    Mijn neef vroeg vandaag of ik wel echt zwanger was:S Ook erg fijn om te horen.

8. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Bij mij werd het wat zichtbaarder vanaf een week of 18, maar dan vooral de mensen die mij kennen en wisten dat ik zwanger ben. Daarna ging het opeens veel sneller, maar nu met 29 weken is het nog steeds een bescheiden buik hoor.

Komt allemaal vanzelf en je buikomvang zegt niets over de grootte van het kindje (maar showen is wel zo leuk he;))

9. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Klopt! Hier verberg ik een (waarschijnlijk) 8 a 8 1/2 ponder in een minibuikje. ;)

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Pas na 22 weken begon mijn buik echt een zwangervorm aan te nemen .. Dus nog even geduld ;)

11. Natas85

Natas85 Actief lid

23 mrt 2009
    156
    0
    0
    kapster
    Rotterdam
    Nu 25 weken zwanger van nummer 2 (4e zwangerschap in totaal) en mensen zien pas sinds 2 weken echt uit zichzelf dat ik zwanger ben. Hahaha... Bij m'n zoon kreeg ik pas bij 30 weken een echte buik...
    Laatste check bij de verloskundige zei ze dat ik heel erg van binnen draag, hoog en smal en daardoor weinig buik heb.
    Wel zette ik bij m'n zoontje op het laatst heel erg uit ook door het vasthouden van enorm veel vocht.

12. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Bij mij kon je het rond de 25wkn een beetje beginnen te zien..

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Met 6 maanden pas een beetje dat mensen het zagen als ik m'n kleren aanhad :)

14. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij de eerste was het pas met 22 weken. Bij de tweede met 13 weken al en nu al met 10 weken, maar heb nu een hele andere buik dus kan ook dat mensen denken dat ik gewoon dik ben al vind ik zelf dat ik al een echte buik heb.

15. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    je hoeft je echt niet druk te maken dat er nog niks te zien is hoor ik had tot 26 weken echt een bescheiden buikje sommige mensen zagen tot die tijd niet eens dat ik zwanger was en toen begon het bij mij opeens te groeien en nu heb ik zoiets van het zit in de weg :)

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heeft er ook mee te maken dat het je eerste zwangerschap is. De eerste keer groeit je buik niet zo hard. Ook groeit je buik minder hard als je goede buikspieren hebt schijnbaar.

Toen ik mijn 12 weken echo kreeg, toen zei ze ook al tegen mij dat ik het nog lang verborgen kon houden. Ik heb ook nog geen echte zwangerschapsbuik, maar wel een dikkere buik gekregen. Het lijkt nu of ik dikker ben geworden.

Ik vind het erg jammer dat ik ook nog geen echte zwangerschapsbuik heb, want des te korter kunnen we ermee showen. Maar.. onze tijd komt nog wel ;)

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Bedankt voor de reacties!

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier moest ik het al vertellen met een week of 9. omdat het toch wel echt te zien was. ( al waren dat waarschijnlijk vooral nog opgezette darmen)

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    In het begin had ik echt een darmen buikje, dat zakte later wat af... en nu begin je langzaam aan een zwangerbaby buikje te zien!
    Mn eigen broeken krijg ik niet meer aan! De knoop kan niet meer dicht, dus draag ik lekker al mn zwangerschaps broeken

20. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ik ben nu 12 weken en 4 dagen en kan sinds enkele dagen mn eigen broeken niet meer aan; het is al echt te zien. Het zullen wel mn darmen zijn, maar heb al echt een buikje.
    Was voorheen altijd heel strak...dus het valt iedereen al op.

Deel Deze Pagina