Moeilijk.. Ik heb een aantal dagen al hoofdpijn,.duizelig en dat ik ineens veel vocht vasthou.. Sinds vannacht ook misselijk en beetje gezeur in mn bovenbuik maar niet erg.. Mijn bloeddruk was afgelopen vrijdag nog prima, er is ook bloed afgenomen op verschillende dingen als dat niet goed zou zijn zou ik het toch horen?? Wat zal ik met deze klachten doen? Toch gyn bellen? Of alleen even langs ha voor bloeddruk controle? En als die goed is gewoon accepteren?? Ik ben ook wel wat gevoelig voor warmte dus dat zal het natuurlijk ook kunnen zijn... Wat denken jullie??
Ik zou zeggen gyn bellen en het probleem voorleggen. Mocht hij er niks aan doen, dan kun je natuurlijk altijd nog naar de huisarts gaan als je het niet vertrouwd. Succes!
Goedemorgen, Ik zou even de ha bellen. Daar kun je wss straks wel even binnenlopen. Mocht je het niet vertrouwen of de ha niet kun je nog de gyn bellen. Denk niet dat je je heel veel zorgen hoeft te maken. Ik heb er ook meer last van nu met dit rare benauwde weer. Succes!!
Ik zou toch zeker de gyn bellen!! Zij zal waarschijnlijk je bloeddruk wel op wil meten en urine willen opvangen.... Succes!!
Als je onder controle bent bij de gyn zou ik die bellen! Als die er al niks van maakt (wat ik me niet voor kan stellen) kun je altijd nog even langs je huisarts toch? Als je eerst langs de huisarts gaat en die vertrouwt het niet stuurt die je nl alsnog door naar de gyn..