Regelmatig steken in buik + plotseling verdwijnen symptomen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dropje86, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dropje86

Dropje86 Lid

7 mei 2014
    38
    0
    0
    NULL
    n.v.t
    Beste,

Ik ben vandaag 9 weken zwanger en heb regelmatig steken in mijn buik, soms wordt ik er zelfs wakker van s'nachts. Ook als ik diep inadem of nies dan voel ik dit in mijn buik. Ook als ik klaarkom bij de sex doet dit soms erg pijn in mijn buik. Ik heb gelukkig geen bloedverlies maar ik vroeg me wel af of deze symptomen normaal zijn? Kan dit eindigen in een miskraam?

Verder had ik gisteren opeens een dag zonder enige zwangerschapssymptomen (niet moe, misselijk of pijnlijke borsten).."Gelukkig" vandaag weer misselijk geworden maar is het normaal dat symptomen soms in een keer weg zijn voor een dag of langer?

Alvast heel erg bedankt.
    Dropje

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Dropje,

je kunt zomaar een dag zonder klachten hebben. Het ebt vaak rond deze termijn wat weg, dus het is normaal dat dit gebeurt.
    De pijnen die je beschrijft klinken wel aan pijnen aan je banden. Door drukverhoging kunnen deze banden geïrriteerd zijn, juist omdat er al spanning op komt door de groeiende baarmoeder. Geeft niets, maar misschien wel even een teken om het iets rustiger aan te doen komende tijd tot je minder pijn ervaart. Geeft niet, maar houd je lijf even in de gaten.

Groetjes Brigitte

3. Dropje86

Dropje86 Lid

7 mei 2014
    38
    0
    0
    NULL
    n.v.t
    Heel erg bedankt voor je reactie! Stelt toch weer een beetje gerust!

Deel Deze Pagina