Ik heb even een vraagje, de nummer 1 melk (Friso intensief H.A.) is op van Quinn en aangezien hij 6 maanden is geweest kan hij op de opvolgmelk. Nou zat ik even het pak te lezen en daar staat op 6-8maanden: 210+7 3x per 24 uur of 180+6 4x per 24 uur Quinn krijgt al 4 flessen 210+7 en we zijn begonnen met bijvoeding, dit loopt nog niet zo vlotjes. Waar moet ik me nou aan houden, hij kan echt nog niet op de 3 flessen en minder dan 210 per x lijkt me ook zo weinig. Of vult deze voeding beter dan de nummer 1? Wie kan me het uitleggen?
Deze voeding vult veel beter dan de nummer 1. Wij dachten ook dat hij er niet genoeg aan zou hebben, maar was geen probleem. We gingen van 4 van 210 nummer 1, naar 2 van 180 en 1 van 210. De bijvoeding liep hier toen al wel goed.
Volgens mij vult het inderdaad beter. Mika heeft er nu nog maar 2 van 180 + 6 p/d en dan dus nog de bijvoeding.
Idd de voeding vult veel beter. Ik had friso 1 extra en nu de friso 2 normaal en Deniz heeft niet meer honger eerder minde zeg maar. Het komt nu weleens voor dat hij een beetje laat stan en met de 1 deed hij dat nooit.
Nou heb idd gemerkt tot nu toe dan dat het veel meer vult. Hij hald om half 5 180+6 gehad en moest hem vanavond om half 11 wakker maken voor zijn andere fles die met moeite opging. Zal wel weer een heel ander ritme worden dan we gewend waren. Hoeveel uur mag er nu tussen een voeding zitten overdag?
Bij ons zit er ongeveer 5 uur tussen in de ochtend en in de middag 7 uur. Maar dat is tussen de flesvoedingen. Tussendoor krijgt hij wel groente fruit en brood aangeboden.