Mijn zwangerschap loopt vooralsnog redelijk goed. Heb wel last van extreme vermoeidheid. Hoofdpijn stopte na de 7e week. En ben nu in de 8 weken zwanger. Ik word erg misselijk van geuren in de keuken. en eet bijna alleen maar salades en groente. Maar oppeens heb ik een enorme zin in friet ik denk er de hele tijd aan. Niet heel gezond maar Ik kan mij niet weerhouden morgen een lekker groot frietje te halen. herkenbaar ? dat denken aan 1 bepaalde snack ?
Ik herken het wel alleen had ik dat pas met 32 wkn van de eerste zwangerschap geef er aan toe, want anders wordt het een kwelling van verlangen. Alleen maar goed dat je zo verzot op fruit en groente bent nu.
Ik eet denk ik 3 keer per week ofzo patat Ik kan geen andere warme maaltijd weg krijgen. Maar eet ook heel veel fruit!
ik had dat bij iedere zwangerschap. gaf er 1 keer in de week aan toe. een goede zwangerschap toegewenst groet mamsvan6
Als je voor de rest weinig koolhydraten eet, zou ik het juist doen. Bij misselijkheid is het juist goed om de dingen te eten die je wilt. Daar wordt je minder snel misselijk van.
Herkenning. Ben je misschien slank/dun? Mijn hypothese is onderhand dat ik extra zin in vette dingen heb omdat ik niet ruim in de reserves zit. Aangezien ik constant misselijk ben, dan maar zin in supervette zooi? Ik zou een moord doen weer voor kaassoufleetjes, echt genant haha! Ben normaal best een gezondheids'freak'. Nu droom ik alweer van kaas met mayo
Ik herken dat wel. En geef er soms ook gewoon aan toe. Als je daarna maar weer normaal eet. Er zijn genoeg mensen die in de zwangerschap slecht eten en toch een gezond kind op de wereld zetten dus echt erg kan het niet zijn. Gewoon doen
Heel erg herkenbaar !! Alleen niet zo vroeg heb het sinds een maand, gek op friet, chocolade en fruit! !
Ik heb juist helemaal geen zin meer in chocola sinds een aantal weken, terwijl ik het eerder wel elke dag at! Heel raar!! Maar patat, mmmmmm daar heb ik ook vaak zin in! Maar dan vooral de Hollandse, ik woon in Spanje en hier is de friet en vooral de mayo gewoon anders Dus dat is wel balen! Frietjes van de burger king of zelfgemaakte van manlief zijn dan wel weer goed vergelijkbaar hihihi
Heel erg herkenbaar. Ik heb een fastfood periode. Mijn man word er gek van. Je kunt er best aan toegeven. Maar niet te vaak. Er zit veel zout in patat ect.
Heel herkenbaar! Ik zou elke dag friet kunnen eten nu, maar beperk het tot 1x per week en bij uitzondering 2x
Nog geen last van, maar wie weet komt dat nog, zoals bij mijn vorige zwangerschap. Voor nu eigenlijk alleen maar heel veel fruit. Aarbeien, kersen, druiven, nectarines, bananen, hmm... En ik had vanmiddag ineens zo'n zin in stokbrood! Gewoon een simpele baguette. Kom ik bij de winkel, is dat het enige wat op dat moment op is. Dan maar een ciabatta mee, ook zo lekker.
ja ik had dat met milkshake en softijs van 'swirl'. En dan vooral de structuur van het ijs. Zalig! Was wel voornamelijk zwanger in de winter, ik stond dus in december te blauwbekken op het station, maar moest en zou een swirl hebben
Bij MN eerste zwangerschap haalde ik vanaf maand 3 tm maand 5 drie x per week patat met mayo bij de snackbar schaam schaam hahahaha !!! Deze zwangerschap geen voorkeuren of extra trek ofzo hihihi